جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 بهمن 1395     
تهیه شناسنامه مخاطراتی برای 42 مدرسه منطقه 6

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهردای نیوز، دبیر ستاد بحران شهرداری منطقه 6 از تهیه شناسنامه مخاطراتی برای مدارس قلب پایتخت در راستای طرح مدرسه آماده خبر داد و گفت: بر این اساس کارشناسان سازمان مدیریت بحران در مدارس سطح منطقه حاضر شده و با بررسی تمام قسمت های مدرسه، مخاطراتی را که ممکن است مدرسه و دانش آموزان را تهدید کرده شناسایی کرده و نسبت به ایمن سازی مدرسه اقدام می کنند.

مهدی خسروانی با اشاره به اینکه بعد از تهیه شناسنامه مخاطراتی مدارس، برگزاری کلاس های آموزشی برای کارکنان مدرسه و دانش آموزان در دستور کار قرار می گیرد، گفت: همزمان بر اساس تفاهم نامه ای که با وزارت آموزش و پرورش و سازمان هلال احمر بسته شده، نسبت به ایمن سازی مدارس نیز اقدام می شود.

او با اشاره به اینکه مدارس طرح آماده به سه دسته مدارس دسته قرمز و پرخطر، مدارس دسته نارنجی با مخاطرات کمتر و مدارس دسته سبز و ایمن دسته بندی می شوند تصریح کرد: تا کنون در راستای این طرح 20 درصد از مدارس منطقه به محدوده ایمن رسیده اند و پیش بینی می شود تا 3 سال دیگر تمام مدارس منطقه در دسته سبز جای گرفته باشند.

خسروانی توضیح داد: در مرحله نخست مدارس پر جمعیت، مدارس دولتی و هیئت امنایی برای اجرای طرح مدرسه آماده در نظر گرفته شدند و در ادامه باقی مدارس محور اجرای طرح قرار می گیرند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: