جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 بهمن 1395     
معمای کیانوش رستمی در تیم ملی

روزنامه ایران: تردید ندارم که کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری دوست نداشت کیانوش رستمی را از تیم ملی حذف کند اما به نظر می‌رسد چاره‌ای جز این کار نداشت و باید به این تصمیم احترام گذاشت.
 
متأسفانه رفتار کیانوش رستمی نه حرفه‌ای است، نه اخلاقی و نمونه آن را هیچ جای دنیا مشاهده نمی‌کنید. بالاخره فدراسیون یک شخصی را سرمربی تیم ملی کرده است و خوب یا بد آن، به بازیکن مربوط نمی‌شود. بازیکن باید یاد بگیرد تحت هر شرایطی به تصمیم فدراسیون احترام بگذارد. آقای مرادی خیلی تلاش کرد تا این اختلاف‌ها را برطرف کند اما کیانوش با این قضیه سرسختانه و لجوجانه برخورد کرد. این در حالی است که انوشیروانی ضمن احترام به او، همیشه گفته است که اختلافی بین‌شان وجود ندارد و کیانوش دوست من است. من فکر می کنم فدراسیون هم در این زمینه بی تقصیر نیست، چرا که پیش از المپیک این اجازه را به کیانوش داد که به تنهایی و خارج از تیم ملی تمرین کند.
 
همان موقع باید جلوی این ماجرا گرفته می‌شد نه حالا که رستمی با مدال طلای المپیک برگشته و این ادعا را دارد که با همان شیوه نتیجه گرفته و می‌خواهد باز هم همان راه را ادامه بدهد. از سویی فدراسیون می‌داند که اگر جلوی این هرج و مرج را نگیرد، این بی قانونی باب می‌شود و در نتیجه سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و همین مسأله در آینده مشکلات زیادی را به وجود خواهد آورد. با این حال به سادگی نمی‌توان روی نام  کیانوش رستمی خط قرمز کشید و فدراسیون باید در جلسه‌ای با این دو نفر اختلاف‌ها را برطرف کرده و راه را برای حضور او فراهم کند.

 

توضیح انوشیروانی درباره دعوت نشدن رستمی
 

کیانوش رستمی، طلایی وزنه برداری ایران در المپیک ریو به اردوی جدید این تیم دعوت نشد. سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی در نشست خبری اظهار داشت: «رستمی به تیم ملی دعوت شد اما نیامد و به همین دلیل در ترکیب تیم اعزامی به بازی‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی نخواهد بود. رستمی یکی از نوابغ ورزش ایران است که مدال‌های باارزشی گرفته و ما بیشترین امید در وزن 85 کیلوگرم را به او داریم. هیچ اختلافی بین من و کیانوش نیست و نخواهد بود، رستمی دوست صمیمی من است و همیشه برایش احترام قائلم. در صورتی که از قوانین تمکین




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: