جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 بهمن 1395     
انجام مشاوره و ويزيت رايگان قلب کودکان در منطقه21

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 اقدام به انجام مشاوره و ویزیت رایگان قلب کودکان در سرای محلات 13گانه سطح این منطقه کرد.

امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمنن اعلام خبر فوق گفت: مشاوره و ویزیت رایگان قلب کودکان در خانه های سلامت سطح  منطقه 21 به منظور غربالگری بیماری های قلبی در سنین پایین و اقدامات پیشگیرانه در زمینه سلامت قلب کودکان انجام شد.

جاوید پور با اشاره به ضرورت آشنایی با علائم نشان دهنده ابتلای کودک به نارسایی های قلبی افزود: علائم نارسایی قلبی در کودکان به تناسب سنین مختلف، متفاوت است و عدم تشخیص به موقع و آشنا نبودن با علائم بیماری و به دنبال آن درمان به موقع و مناسب از عمده ترین علل آسیب رسانی جدی و گاه مرگ این کودکان و نوزادان می باشد.

 معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 21 در ادامه گفت: در اين راستا همچنين کارگاه هاي آموزشي با موضوع قلب کودکان ، آشنایی با بیماری های قلبی، نقش تغذیه سالم در پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، تاثیر برخی بیماری ها بر سلامت قلب، تاثیر ورزش بر سلامت قلب، در خانه هاي سلامت سراي محلات 13 گانه، مدارس و خانه های کودک سطح منطقه21 برگزار شده و اطلاعات و آموزش هاي لازم در اين ارتباط به مراجعين ارائه شده است.

جاویدپور در پایان خاطرنشان کرد: به منظور اطلاع رساني صحيح به شهروندان همچنين بروشورهايي با همين مضمون بين مراجعين سراي محلات 13گانه منطقه 21توزيع شد تا شهروندان با لزوم اهميت معاينات دوره اي کودکان، علائم بيماريهاي قلبي در نوزادان و کودکان، راههاي تشخيص نارسايي هاي قلبي و ... بيشتر آشنا شوند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: