جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 بهمن 1395     
حذف زوائد بصري، تابلوهاي غيرمجاز و سازه‌های تبليغاتي از چهره منطقه 14

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، حذف زوائد بصري و تابلوهاي غيرمجاز و سازه‌های تبليغاتي از چهره منطقه ضرورتي است که بايد همواره در دستور کار شهرداری منطقه باشد و به‌صورت مستمر انجام شود.

روح‌الله بیداد معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه با اعلام اين مطلب اظهار داشت : اقدامات حذف زوائد فيزيکي در راستاي ارتقاء سيما و منظر شهري منطقه 14 در دستور کار منطقه قرارگرفته و به‌صورت مستمر در حال انجام است.

بیداد افزود: بسياري از اقدامات اداره زيباسازي منطقه فصل‌بندی شده و با جديت و تلاش بيشتري عملياتي می‌گردند.با انجام اين مهم ، معلونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 14 در اجراي طرح‌های زيباسازي و مقابله با زوائد و اغتشاشات بصري با رعايت استانداردها و موازين کارشناسي سعي در ارائه عملکرد بهتر و جامع‌تری دارد.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 14 تهران با تأکید مجدد بر جمع‌آوری تابلوهاي غیرمجاز ازسطح منطقه گفت: ارائه گزارش‌های به‌موقع کارشناسان زيباسازي در خصوص جلوگيري از نصب اين تابلوها،نقش بسزايي در ارتقاء کيفيت نظارت بر اين مهم و اجراي عملکرد مطلوب در به تصوير کشيدن جلوه‌های زيبايي شهر دارد.

وي خاطرنشان کرد : با توجه به نصب شعارنوشته‌ها و تبليغات غیرمجاز صنوف و واحدهاي تجاري در برخي محورها به‌منظور زيباسازي منظر شهري، طرح جمع‌آوری بنرنوشته و شعارنوشته‌های موجود در پیاده‌روها، تيرهاي چراغ‌برق ،جداره‌ها نماهای شهري و سازه‌های تبليغاتي در رفيوژ مياني خیابان‌های اصلي و بزرگراه‌ها در سطح منطقه در دستور کار قرارگرفته است و در حال انجام است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: