جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 بهمن 1395     
برگزاری سلسه جشن های دهه فجر در مساجد منتخب منطقه 4

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 4 تهران از برگزاری سلسله جشن های انقلاب در مساجد منتخب خبر داد و گفت: این جشن ها با مشارکت مرکز فعالیت های دینی در 6 مسجد منتخب منطقه 4برگزار می شود.

مهندس سید امیر عباس بهاری با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با همکاری مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، سلسله جشن های پیروزی انقلاب در مساجد جامع ضرابخانه، الزهرا(س) جواد الائمه(ع)، باب الحوایج(ع) ، نور الصفیاء و آل یاسین طی 12 شب برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر امسال گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر بیش از 100 برنامه فرهنگی و اجتماعی در قالب جشن های انقلاب اسلامی و دستگیری از نیازمندان در محلات 20 گانه  برگزار می شود.

وی افزود: در این راستا 21 برنامه در قالب بیش از 150 طرح فرهنگی اجتماعی با مشارکت سرای محلات، مساجد و مدارس در محلات 20 گانه منطقه 4 اجرا می شود.

وی انتخاب بهترین آذین بندی را از جمله برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: انتخاب بهترین سرای محله، مسجد و مدرسه و محله از لحاظ آذین بندی و اهدای جوایز از جمله اقدامات پیش بینی شده در این ایام الله است.

شهردار منطقه 4 برگزاری مسابقه و نمایشگاه عکس را از دیگر برنامه های دهه فجر عنوان کرد و گفت: برگزاری بهترین عکس از حضور شهروندان در راهپیمایی 22 بهمن و برپایی 110 نمایشگاه عکس از کارآمدی انقلاب اسلامی در محلات و پروژه های شهری از دیگر اقدامات دهه فجر است.

وی با اشاره به دستگیری از نیازمندان محلات محروم در ایام الله دهه فجر گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با همکاری خیرین و قرارگاه امام رضا(ع)، طرح دستگیری از نیازمندان و محرومان در محلات شمیران نو، خاک سفید و جوادیه اجرا می شود.

 بهاری از اجرای طرح «نگار گذر زمان» در منطقه 4 خبر داد و گفت: برای نخستین بار در منطقه 4 میدان صدم نارمک با نصب تصاویر انقلاب، آذین بندی و اجرای گروه های هنری به همراه برپایی نمایشگاه با موضوع انقلاب به منظور یادآوری خاطرات ایام شکل گیری آماده سازی شده است.

 وی برگزاری مسابقات ادبی را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: انشاء نویسی، دلنوشته، شعر و داستان با تمرکز بر محوریت نسل جوان و برپایی کتاب و محصولات فرهنگی از دیگر برنامه هایی است که با همکاری سرای محلات اجرا می شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: