جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 بهمن 1395     
اصلاح زمانبندی چراغ های راهنمایی و رانندگی منطقه 6

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهردرای نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از تغییر زمان بندی چراغ های راهنمایی و رانندگی زمان دار منطقه خبر داد و گفت: اصلاح زمان بندی چراغ ها به روان سازی بار ترافیک کمک می کند و بر همین اساس پس از بررسی های کارشناسی شده زمانبندی برخی از چراغ ها تغییر می کند.

ولی مسگری نجاتی گفت: بر این اساس زمانبندی چراغ های راهنمایی برخی از تقاطع های مهم منطقه همچون میدان انقلاب، میدان فاطمی و تقاطع شکرالله و کاگر تغییر کرده است و تغییر در اصلاح زمانبندی باقی چراغ ها در دستور کار است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 همچنین از ایجاد تقاطع های زمان دار به منظور کاهش تصادفات و بالابردن ایمنی در مقاطع خبر داد و گفت: بر این اساس چراغ های راهنمایی و رانندگی سه تقاطع انقلاب – قدس، کریمخان-سپهبد و 16 آذر- کشاورز زمان دار شده است.

او با اشاره به اینکه این تغییرات پس از بررسی های کارشناسان ترافیکی منطقه و با هماهنگی پلیس راهور منطقه صورت می گیرد اضافه کرد: تعامل خوبی با پلیس راهور داشته و به دنبال بهبود و کاهش بارترافیکی منطقه بر اساس راهکارهای موجود هستیم.

نجاتی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال گفت: بدون تردید ترافیک منطقه 6 به عنوان منطقه مرکزیی پایتخت در روزهای انتهایی سال افزایش می یابد که تمام تلاش ها در راستای مدیریت ترافیک و روان سازی بار ترافیکی شب عید است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: