جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 آذر 1392     
مهمترین برنامه معاونت برنامه ریزی

به گزارش گروه اقتصاد شهرداری نیوز، محمود صلاحی با اشاره سوابق اجرایی خود بیان کرد: پیش از این به عنوان استاندار خراسان رضوی، دبیر شورای عالی مناطق تجاری، صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی، رییس هیات مدیره اتاق تعاون، قائم مقام وزیر تعاون و... مشغول خدمت بوده ام.

 صلاحی با اشاره به دوره مدیریت خود در استان خراسان رضوی گفت: همزمان با حضور در استانداری به سبب حضور در سازمان همیاری شهرداری ها، روابط سازنده ای با این نهاد خدمات رسان داشتم.

 وی با اشاره به حضور خود در سال 83 در شهرداری تهران تصریح کرد: علاوه بر فعالیت مستقیم و غیرمستقیم در حوزه مدیریت شهری، 2 عنوان کتاب نیز در زمینه مدیریت شهری نگاشته ام.

 صلاحی شهرداری تهران را در زمینه مدیریت و تجربه سازمانی بسیار غنی دانست و گفت: شخصا معتقدم برای اداره شهر در کنار تجربه مدیران داخلی از تجربیات مفید دیگر کشورها نیز در زمینه مدیریت شهری باید بهره گرفت.

 معاون جدید شهردار تهران با اشاره به حساسیت عملکرد شهرداری تهران و نمود محسوس و ملموس عملکرد شهرداری در شهر اظهار کرد: شهرداری تهران از مهمترین سازمان های تاثیرگذار بر زندگی روزمره شهروندان است که کوچکترین تعللی از سوی این سازمان از چشم مردم پنهان نخواهد ماند. طبیعتا چنین سازمانی باید تمام توان خود را برای خدمت رسانی به شهروندان به کار گیرد.

 وی ادامه داد: علاوه بر توجه به مبحث برنامه ریزی و همچنین هماهنگی نزدیک با اعضا شورای شهر، پیاده سازی برنامه 5 ساله شهرداری و همچنین تدوین بودجه سال 93 از جمله مهمترین برنامه های پیش روی ما در بدو شروع کار است.

 صلاحی همچنین افزود: با کمک معاونین و مدیران شهرداری و همچنین اعضای شورای شهردر تلاش خواهیم بود تا در برنامه های شهری پیوستگی و هماهنگی وجود داشته باشد.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: