جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 آذر 1392     
اقدامات 8 ساله شهرداری ، تهران را قابل زندگی کرده است

به گزارش شهرداری نیوز ، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اقدامات خوب شهرداری تهران در حوزه توسعه حمل و نقل عمومی در 8 سال اخیر و اینکه عدم تحقق این اقدامات در تهران شاهد فجایع جبران ناپذیری بودیم اظهار داشت : قطعا چنانچه این اقدامات صورت نمی گرفت هم اکنون شهر تهران غیر قابل زیست بود و خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی گریبانگیر شهرواندان بود .

حجت الله درویش پور افزود : به نظر می رسد با اقدامات مناسب شهرداری مشکل تردد و رفت و آمد شهروندان نیز در راستای این اقدامات تا حدودی برطرف گردیده است .

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در ادوار گذشته گفت : متاسفانه در گذشته تقابل مناسبی بین شهرداری و دولت وجود نداشته است به طور مثال در خصوص توسعه خطوط مترو مشکلات عدیده ای بوجود آمد و کارشکنی هایی نیز در این صورت گرفت .

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری نسبت به توجه دولت جدید به توسعه حمل و نقل عمومی عنوان کرد : با توجه به مشکلات جدی که در حال حاضر در تهران به لحاظ حمل و نقل عمومی وجود دارد امید می رود دولت جدید با توسعه خطوط مترو و سایر وسایل حمل و نقل عمومی اقدامات لازم را انجام دهد .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه به استاندارد سوخت ، خودرو و معاینه فنی و تاثیر آن بر الودگی هوا اشاره کرد و اذعان داشت : قطعا ارتقای استاندارد سوخت و خودرو و معاینه فنی  در کاهش آلودگی هوا بسیار تاثیر گذار است لذا ارتقای استاندارد سوخت و خودرو باید در دستور کار دولت قرار گیرد .

حجت الله درویش پور نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در انتها با اشاره به اینکه ارتقای استاندارد سوخت و خودرو به تنهایی باعث کاهش آلودگی هوا نمی شود تصریح کرد : هر چند عواملی چون ارتقای استاندارد سوخت و خودرو  در کاهش آلودگی هوای تهران و کلان شهرها موثر است اما باید تمهیداتی در جهت کاهش تردد خودروهای شخصی و تک سرنشین و استفاده هر چه بیشتر شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی اندیشیده شود .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: