جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 بهمن 1395     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد
بیش از ده هزار دانش آموز به کمپین آسمان آبی، زمین پاک پیوستند

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو  از آموزش و فراگیری  بیش از ده هزار دانش آموز مدارس منطقه دو از کمپین آسمان آبی، زمین پاک  موضوعات آموزشی تفکیک از مبدا خبر داد .

عباس صمدیان با اعلام این خبر گفت : ایجاد بسترهای مناسب آموزشی با هدف فرهنگسازی اجرای طرح تفکیک از مبدا را یکی از مهم ترین اولویت های مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: آموزش این قبیل مفاهیم در دوران کودکی و نوجوانی اثر بخشی بیشتری درتحقق این مهم داشته است.

صمدیان با بیان این که برنامه های آموزشی بازیافت به صورت مستمر در سطح مدارس در حال اجرا است، افزود: تمامی مدارس سطح منطقه تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند و بیش از ده هزار دانش آموز با مفاهیم تفکیک از مبدا پسماندها قرار گرفته اند.

وی  در ادامه افزود:کارشناسان  آمار و اطلاع رسانی اداره مدیرت پسماند منطقه 2  در راستای آسمان آبی زمین پاک اقدام به برگزاری جشنواره، همایش و ایستگاه نقاشی و کاردستی در مجتمع آموزشی تطبیقی و  بین المللی نمودند، شایان ذکر است است این جشنواره با همکاری اولیا ومربیان مجموعه  و ادراه مدیریت پسماند و با حضور بیش از 200 دانش آموز برگزار شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: