جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 بهمن 1395     
لزوم ارتقاء کیفی تولیدات خودروسازان داخلی

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: درصد بسیاری از تصادفات جاده ای ناشی از پایین بودن سطح ایمنی خودروهای داخلی است.

عبدالکریم حسین زاده در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز در رابطه با الزام ارتقاء کیفی تولیدات خودروسازان داخلی افزود: خودروسازان داخلی ملزم به ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی خود هستند و نباید تنها به عنوان ابزاری اقتصادی و درآمدزا به این مسئله توجه داشته باشند و مطابق با سطح استانداردهای بین المللی اقدام به تولید نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: برای بالا بردن سطح کیفیت، ایمنی و طراحی و زیبایی ظاهری محصولات تولیدی بایستی با ابر خودروسازان جهانی رقابت شود تا مشکلات کنونی این عرصه رفع گردند لذا لازمه انجام این امر ورود نیروهای متخصص و تکنولوژی های نوین تولید به صنعت خودروسازی ایران است.

وی اظهار داشت: متاسفانه صنعت خودروسازی داخلی به نسبت سالیان گذشته پیشرفت چندانی نداشته و برای رفع آن باید اقدام به همکاری های همه جانبه شود.

وی اذعان داشت: در صورتی که تامین امنیت مصرف کنندگان در اولویت فعالیت خودروسازان داخلی قرار گیرد به طور قطع سطح کیفیت و ایمنی محصولات داخلی ارتقا خواهد یافت.

حسین زاده بیان کرد: ارتقای کیفیت، ورود تکنولوژی های نوین، بهره گیری از نیروهای متخصص و برقراری جوینت ونچرهای جدید با شرکت های خارجی از جمله عوامل موثر در رشد صنعت خودروسازی ایران هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به تاثیر اجرای برجام بر صنعت خودروسازی ایران عنوان کرد: بی شک اجرای برجام سرآغازی برای همکاری های جدید در عرصه خودروسازی خواهد بود و وزارت صنعت و معدن بایستی خودروسازان را موظف به استفاده از دستارودهای پسابرجام نماید و سطح نظارت خود بر فعالیت های تولیدکنندگان را ارتقا دهد تا این صنعت با تحولی عظیم همراه گردد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: