جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 14 بهمن 1395     
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی

اعتراض های امروز مجلسی ها به شهردار تهران سیاسی بود

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، اگر رییس جمهور و برخی نمایندگان منتسب یه یک جناح سیاسی خاص دلسوزند چرا کمیته حقیقت یاب برای فاجعه قطار سمنان تشکیل نشد؟

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعتراض شفاهی برخی نمایندگان معترض صحن علنی امروز مجلس در حین ارائه گزارش شهردار تهران در خصوص حادثه پلاسکو گفت: این رفتار نمایندگان معترض تنها و تنها رنگ و بوی سیاسی دارد و متعلق به نمایندگانی از طیف خاصی است که راه به مجلس دهم یافته اند.

 

محمد علی پورمختار با تاکید بر اینکه این رفتار نمایندگان معترض به شهردار تهران نه از جنس دلسوزی است و نه راهگشای مشکلاتی است که در حادثه پلاسکو رخ داده است، تصریح کرد: این نوع سروصداها و اعتراض ها  مبنای اثرگذاری ندارند و تنها منجر به ارزیابی و شناختی می شود که ما نمایندگان از این طیف خاص در مجلس دهم خواهیم داشت.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز نمایندگان مجلس دهم نمی دانند که این طیف خاص راه یافته به مجلس کنونی می خواهند برای حل مشکلات رخ داده چه کاری کنند، افزود: با توجه به گزارش امروز وزیر کشور، اعلام شد که بیش از یکصد ساختمان در تهران چنین وضعیتی دارند. اگر این نمایندگان معترض حقیقتا دلسوز هستند و به دنبال احقاق حق شهدای اتش نشان، هنوز دیر نشده می توانند بروند و از هم اکنون جلوی وقایع احتمالی آینده را بگیرند.

پور مختار با تاکید بر اینکه این اعتراض ها بیش از آنکه دلسوزی باشند، دستمایه اقدامات سیاسی در مجلس شده است، خاطر نشان کرد: اگر این رفتارها از جنس اقدامات سیاسی نیست بگذارید این نکته را یادآوری کنم؛ مگر غیر از این نیست شخص رئیس جمهوری در پیام روز نخستی که حادثه پلاسکو رخ داد به جای آنکه به فکر نجات شهروندان و آتش نشانان و دل نگران روند آواربرداری و عملیات امداد و نجات باشد نوشت و تاکید کرد که مسئولان به دنبال مقصران باشند و یک تیم ملی حقیقت یابی تشکیل داد.

وی با بیان اینکه اگر رئیس جمهوری دلسوزی کردند و این نمایندگان نیز نگران هستند چرا این کمیته حقیقت یابی در خصوص حادثه قطار سمنان تشکیل نشده است، خاطرنشان کرد: وقتی به این رفتارها نگاه می کنیم می بینیم که این اعتراض ها تنها بن مایه سیاسی دارند و شهردار تهران امروز گزارش بسیار جامع و خوبی از وضعیت حادثه پلاسکو و روند امداد و نجات ارائه کرد.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: ما نمایندگان می توانیم در قبال این رفتارها در برابر اقدامات شهردار تهران، متقابلا اعتراض هایی را به وزرای دولت یازدهم نیز وارد کنیم اما آیا این رفتارها اصل موضوع را حل می کند؟ مسلما خیر.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: