جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 14 بهمن 1395     
اجرای آزمایشی "طرح توانیار در منطقه 11 آغاز شد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، فهیمه فیروز فر مدیر ستاد توانمند سازی شهرداری تهران در نشست "ترسیم طرح توانیار "؛ از آغاز اجرای آزمایشی این طرح در منطقه 11 که با هدف دسترسی بر خط شهروندان به خدمات اجتماعی طراحی شده است؛ خبر داد.

مدیر ستاد توانمند سازی شهرداری تهران با بیان این طرح توانیار برای ارائه خدمات بهتر و سریع تر به شهروندان از طریق گوشی های موبایل طراحی شده است؛ گفت: در این طرح مردم به یکدیگر کمک می‌کنند تا منطقه و شهر به بهترین وجه اداره شود و با بهره گیری از یک ابزار قوی نیازها و مشکلات شهر را به مدیران شهری اطلاع می دهند .

 

فیروز فر افزود: در طرح "توانیار " که به صورت اپلیکیشن موبایلی طراحی شده است؛ ارتباط مردم با مدیریت شهری و ارتباط شهروندان با یکدیگر مبتی بر فناوری اطلاعات مد نظر است .

مدیر ستاد توانمند سازی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: امنیت خانواده اهمیت دارد و برای تأمین امنیت خانواده باید مدیریت شهری از مشکلات شهر با خبر باشد. از همین رو سامانه توانیار این امکان را می دهد که مشکلات شهر هر چه زودتر اطلاع رسانی شود.

او با تأکید بر این که پس از احصاء ایرادات این سامانه می توان آن را به تمام تهران و سطح کشور تسری داد؛ گفت: ارائه خدمات مشاوره، آموزش، اشتغال و حمایتی محورهای طرح "توانیار" هستند که افراد خدمت گیرنده و افرادی که با نذر فرهنگی تمایل به ارائه خدمات به شهروندان دارند می توانند با یکدیگر در ارتباط باشند.

فیروز فر همچنین در خصوص تأمین امنیت حریم خصوصی افراد یاد آور شد : افرادی که با نذر فرهنگی  و با توجه به توانایی های خود در سامانه ثبت نام می کنند ؛ پس از بررسی های لازم وتأیید صلاحیت می تواند وارد سامانه شده وبه متقاضیان خدمات مورد نظر را ارائه دهند.

بر اساس این گزارش در فاز نخست و در مرحله اجرای آزمایشی این طرح نیازهای خدماتی گروهی از زنان سرپرست خانوار منطقه 11 به وسیله سامانه "توانیار " دریافت خواهد شد و  پس از آن برای استفاده تمام شهروندان قابلیت اجرایی دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: