جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 بهمن 1395     
پاکسازي برچسب هاي تبليغاتي از چهره منطقه 8

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهري و محيط زيست منطقه دو از پاکسازي و امحاي برچسب ها تبليغاتي در سطح منطقه 8 خبر داد.

حمید رضا فرخی با اعلام اين خبرگفت: نصب نامناسب غير اصولي "برچسب هاي تبليغاتي" يکي از مشکلات و آلودگي هاي بصري شهري است، خسارت زدن برخي از صاحبان مشاغل به در و ديوار واحدهاي مسکوني است که نه تنها با حقوق شهروندي مغايرت دارد بلکه چهره شهر را زشت و نازيبا کرده و شهرداري را متحمل هزينه هايي براي پاکسازي اين تبليغات مي‌کند.

 فرخی پيرامون اين معضل شهري گفت: انجام تبليغات با اين روش که اکثراً توسط بعضي از شرکت هاي خصوصي انجام مي شود ، به هيچ عنوان مورد پسند شهر و  شهروندان نيست و از فرهنگ شهري به دور است.

وي افزود:« دوره پاکسازي و امحاي برچسب ها مستمر و روزانه توسط نيروهاي اجرايي اداره خدمات شهري منطقه انجام مي شود.

وي با تاکيدبر اين که در ماده 92 قانون شهرداري‌ها آمده است: نوشتن هر نوع مطلبي يا الصاق هر نوشته‌اي بر روي ديوارهاي شهر که مخالف مقررات انجمن شهر باشد ممنوع است مگر در محل‌هايي که‌ شهرداري براي نصب و الصاق اعلانات معين مي‌کند و در اين محل‌ها فقط بايد به نصب و الصاق آگهي اکتفا کرد و نوشتن روي آن نيز ممنوع است‌. متخلف علاوه بر تأديه خسارت مالکين به پرداخت جريمه محکوم خواهد شد.

مهندس فرخی در ادامه تصريح کرد: شهروندان چنانچه نصب اينگونه تبليغات را به در، ديوار و يا لوله هاي گاز منازل خود رؤيت کردند مي توانند شماره آنها را از طريق سامانه 137 به شهرداري منطقه 8 اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدام به پاکسازي و پيگرد قانوني شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: