جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 بهمن 1395     
معابر شمال شرق تهران اصلاح هندسی می شود

 

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از اقدامات و اصلاحات هندسی در سطح منطقه خبر داد و گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو، مشکلات ترافیکی و تردد در معابر منطقه با اجرای اصلاحات هندسی مرتفع می شود .

مهدی اناری با اشاره به این خبر گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو و به منظور افزایش ایمنی تردد عابران و رانندگان و کاهش حجم ترافیک معابر به خصوص در روزهای شلوغ قبل از عید، طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی و ایمن سازی معابر در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به افزایش ترافیک در هفته های پایانی اسفندماه در معابر مختلف از جمله میدان رسالت گفت: عملیات اصلاح هندسی در این میدان از  روزهای نخستین بهمن ماه آغاز شده است.

اناری افزود: از جمله اقدامات انجام گرفته می توان به یک طرفه کردن مسیر تردد در خیابان های بوستان هفتم و بوستان نهم محله مبارک آباد حدفاصل خیابان شهید افشاری و مکران جنوبی که در گذشته دو طرفه بود اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: در این طرح مسیر تردد در خیابان شهید محمدخانی محله تهرانپارس غربی حدفاصل خیابان شهید مظفری تا خیابان حجربن عدی از شرق به غرب مجاز شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به بهسازی پایانه ها افزود: به منظور رفاه حال مسافران 13سکوی مسافربری در پایانه های منطقه و رمپ  هایی مخصوص برای تردد ویلچر در پایانه های تاکسی و مینی بوس مغان، میدان رسالت و اتوبوس افق در محله حکیمیه نصب شد.

اناری با اشاره به فعالیت های چند روز گذشته گفت: تهیه و ترمیم 72 استوانه ایمنی، نصب سرعت گیرهای پلاستیکی، نصب گاردریل ها، نصب سرعتکاه های آسفالتی، مرمت کفپوش ها، لکه گیری آسفالت و روکش اساسی آسفالت در خیابان های استقلال، مطهری، شهید زین الدین، 224 شرقی و ... از جمله اقدامات انجام شده این طرح است.

وی در پایان گفت: این طرح به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی و داشتن شهری ایمن تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: