جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 بهمن 1395     
حل بسیاری از معضلات شهر تهران نیازمندمدیریت واحد شهری است

به گزارش گروه نگاه پارلمان شهری شهرداری نیوز، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آلودگی هوای کلانشهرها گفت: آلودگی هوای کلانشهرها بالاخص شهر تهران به یک معضل جدی تبدیل شده است.

محمدرضا صباغیان بافقی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: البته نمی توان یک دستگاه را به عنوان مسئول اجرایی کنترل میزان آلودگی هوا و مقصر آن معرفی کرد چرا که این معضل با همکاری کلیه دستگاه های ذیربط رفع خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ضعف در اجرای قوانین بازدارنده علت اصلی وجود آلاینده های زیست محیطی در شهر تهران است.

وی اظهار داشت: با ادامه روند کنونی اقدامات دستگاه های ذیربط در راستای کاهش آلودگی هوای پایتخت به طور قطع به هیچ نتیجه مطلوبی دست نخواهیم یافت لذا حل آن در گرو همکاری های همه جانبه است.

نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی توان نظارت و کنترل بر فعالیت دستگاه های ذیربط در زمینه کاهش آلودگی هوا را دارد بنابراین با اقدامات بازدارنده و قانونی می تواند مسئولین را موظف به انجام وظیفه خود در این جهت نماید.

صباغیان اذعان داشت: نبود مدیریت واحد شهری تاثیر بسزایی در افزایش مشکلات شهرنشینی بالاخص مسئله آلودگی هوا دارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: وجود مدیریت واحد شهری موجب هماهنگی بیشتر بین دستگاه های اجرایی، رفع مشکلات شهرنشینی و خدمات رسانی بهتر به شهروندان می شود بنابراین برای رفع مسائل کنونی شهر تهران بایستی یک مدیریت واحد شهری وجود داشته باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: