جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 بهمن 1395     
ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در محلات شمال شرق تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر بیش از 100 برنامه فرهنگی و اجتماعی در قالب جشن های انقلاب اسلامی و دستگیری از نیازمندان در محلات 20 گانه برگزار می شود.

سید ابوذر حسینی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام خجسته دهه مبارک و سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 21 برنامه در قالب بیش از 150 طرح فرهنگی اجتماعی با مشارکت سرای محلات، مساجد و مدارس در محلات 20 گانه منطقه 4 اجرا می شود.

وی افزود: با مشارکت اهالی محلات جشن های باشکوه انقلاب اسلامی در مساجد ، مدارس و سراهای محله برگزار می شود.

حسینی انتخاب بهترین آذین بندی از لحاظ زیبایی را از جمله برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: انتخاب بهترین سرای محله، مسجد و مدرسه و معبر از لحاظ آذین بندی و اهدای جوایز از جمله اقدامات پیش بینی شده در این ایام الله است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 برگزاری مسابقه و نمایشگاه عکس را یکی از برنامه های قابل اهمیت اعلام کرد و گفت: برگزاری بهترین عکس از حضور شهروندان در راهپیمایی 22 بهمن و برپایی 110 نمایشگاه عکس از کارآمدی انقلاب اسلامی در محلات و پروژه های شهری از دیگر اقدامات دهه فجر است.

وی با اشاره به دستگیری از نیازمندان محلات محروم در ایام الله دهه فجر گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با همکاری خیرین و قرارگاه امام رضا(ع)، طرح دستگیری از نیازمندان و محرومان در محلات شمیران نو، خاک سفید و جوادیه اجرا می شود.

 حسینی از اجرای طرح «نگار گذر زمان» در منطقه 4 خبر داد و گفت: برای نخستین بار در منطقه 4 میدان صدم نارمک با نصب تصاویر انقلاب، آذین بندی و اجرای گروه های هنری به همراه برپایی نمایشگاه با موضوع انقلاب به منظور یادآوری خاطرات ایام شکل گیری آماده سازی می شود.

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 برگزاری مسابقات ادبی را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: انشاء نویسی، دلنوشته، شعر و داستان با تمرکز بر محوریت نسل جوان و برپایی کتاب و محصولات فرهنگی از دیگر برنامه هایی است که با همکاری سرای محلات اجرا می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: