جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 بهمن 1395     
معابر و المان های شهری منطقه 4 نونوار می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از شستشو، بهسازی و نونوار کردن معابر و المان های شهری منطقه خبر داد و گفت: در آستانه سال جدید مشکلات محلات 20 گانه رفع می شود.

حسین سیگارودی در این باره افزود: در آستانه فرارسیدن سال جدید و به منظور زیبایی، آراستگی و سلامت هرچه بیشتر شهر و همچنین در ادامه طرح آسمان آبی زمین پاک، طرح استقبال از بهار 96 در حوزه خدمات شهری در دستور کار قرار گرفت و به مرحله اجرا درآمد.

وی گفت: در این طرح که از روزهای نخستین بهمن ماه آغاز شده می توان به بازپیرایی فضاهای سبز، کاشت و توسعه فضاهای سبز بوستان های محلی و جنگلی، رفت و روب و لایروبی انهار روباز و روبسته، برگزاری کلاس های آموزشی پسماند برای خانواده ها و ... اشاره داشت.

سیگارودی خاطرنشان کرد: توزیع مخازن آبی و آموزش چهره به چهره پسماند، نصب پرتابل های اطلاع رسانی برای شهروندان از جمله اقدامات سازنده ای است که در بهینه شدن رفتار شهروندی برای سلامت هرچه بیشتر شهر می توان از آن نام برد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات این طرح گفت: طعمه گذاری در خیابان های سراج، لایروبی و نظافت کانال خیابان اردیبهشت، واکاری فضای سبز در بزرگراه شهید باقری، احیاء باغچه های شهری در خیابان خدابنده، رفع خطر از دریچه آب و فاضلاب بزرگراه شهید باقری، عملیات پوسترکنی و حذف برچسب های مازاد از دیواره های شهری خیابان های فرجام، سراج، هنگام و ... از جمله اقدامات انجام گرفته در این چند روزه می باشد.

سیگارودی در پایان گفت: این طرح به منظور رضایت هرچه بیشتر شهروندان و داشتن شهری سلامت و پاکیزه تا پایان اسفند ماه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: