جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 بهمن 1395     
رنگ آمیزی جداول و تونل شهرک هما در منطقه 2

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از رنگ آمیزی جداول و تونل شهرک هما در محله پونک منطقه خبر داد .

" عباس صمدیان" با اعلام این خبر اظهار داشت : ضرورت هماهنگی و برنامه ریزی جهت ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری در طرح فوریتی مدنظر بود و مقرر شده بود تا تبلیغات نامتعارف، دیوار نویسی و برچسب های تبلیغاتی که موجب مخدوش شدن چهره شهر گردیده اند، بطور کامل پاکسازی شوند.

وی ادامه داد: به این منظور توسعه و ارتقای سطح خدمات رسانی شهری و در راستای پاسخگویی مناسب به نیازهای شهروندان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی با محوریت پاکسازی شهر، اداره زیباسازی منطقه با برنامه ریزی و اولویت بندی اقدام به امحاء دیوارنویسی، رنگ آمیزی دیواری و همچنین رنگ آمیزی نرده های رفیوژ میانی بلوارهای اصلی منطقه کرده است.

صمدیان با اشاره به رنگ آمیزی جداول شهرک هما به متراژ 300 مترطول، افزود: همچنین تونل واقع در شهرک به متراژ 700 مترمربع رنگ آمیزی واز آلودگی های بصری پاکسازی شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اینکه نشاط، پویایی و زیبا بودن از ویژگی های مثبت بصری شهر محسوب می شود، خاطرنشان کرد: حذف سازه های تبلیغاتی در رفیوژها ی میانی در سطح منطقه به اتمام رسید. صمدیان در پایان با بیان اینکه تمامی فعالیت ها و اقدامات طرح محلات منتخب انجام شده و در حال اجرا است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: