جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 بهمن 1395     
نقاط حادثه خيز معابر عمومي منطقه 8 ايمن سازي مي شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه 8، از اجراي طرح شناسايي و ايمن سازي نقاط حادثه خيز معابر عمومي اين منطقه تا پايان سال جاري خبر داد.

حامد میرزابیکی با اعلام اين مطلب افزود: نقاط حادثه خيز منطقه با هدف ارتقاي ايمني تردد وکاهش حوادث رانندگي شناسايي و ايمن سازي آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وي با اشاره به احداث چراغ راهنمایی و رانندگی در خيابان شهید مدنی در چهارراه ایستگاه مترو فدک در راستاي اجراي اين طرح، عنوان کرد: اصلاح هندسي معابر مهم و پر تردد از ديگر مورادي است که تا پايان سال اجرا خواهد شد.

معاون شهردار منطقه 8،از راه اندازي پل عابر پياده مکانيزه وحیدیه واقع در خیابان دماوند تا يک ماه آينده با هدف ارتقاء سطح ايمني تردد شهروندان به ويژه سالمندان خبر داد و خاطرنشان کرد: افزايش تعداد پل‌هاي عابر پياده مكانيزه تمايل شهروندان براي استفاده از پل و عبور از عرض خيابان را بيشتر مي‌کند که نتيجه آن امنيت تردد در سطح شهر است. همچنين با کمتر شدن ميزان تردد عابران پياده در عرض معابر ترافيك شهر نيز روان‌تر مي‌شود و ميزان بروز حوادث كاهش مي‌يابد.

وي با تاکيد بر اينکه پل هاي مکانيزه از اهميت و کارايي بسيار زيادي براي سالخوردگان و کودکان برخوردار است، يادآور شد: احداث پل هاي عابر پياده مکانيزه و پل هاي عابر پياده معمولی مانند نظام آباد و ایستگاه داریوش موجب کاهش ترافيک در خيابانها و تسهيل در عبور و مرور ايمن افراد مي شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: