جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 بهمن 1395     
ممانعتي براي حضور بيشتر كارتن خواب ها در مددسراها وجود ندارد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرادری نیوز،مديرعامل سازمان خدمات اجتماعي شهرداري تهران گفت: هيچ ممانعتي براي حضور و بيشتر ماندن كارتن خواب ها در شب ها و روزهاي سرد در مددسراها وجود ندارد. 

رضا قديمي با اعلام اين خبر گفت: اجباري براي ترك مددسرا توسط كاراتن خواب ها در روز هاي سرد و نيز زمان بارندگي وجود ندارد و حتي در اين روزهاي سرد عده اي از كارتن خواب ها تا زمان ناهار نيز در مددسراها مانده اند.

وي با بيان اين كه گرمخانه خاوران ميزبان بيشترين كارتن خواب است، تصريح كرد: بين ٢ تا ٢هزار و ٥٠٠ كارتن خواب در گرمخانه هاي تهران در شب هاي سرد زمستان اسكان داده مي شوند.

قديمي با بيان اين كه تعدادي اتوبوس نيز در مقابل بوستان ها توقف دارند، اظهار كرد: اين اتوبوس ها به تعبيري همان گرمخانه هاي سيار هستند كه براي كارتن خواب هايي كه تمايل به رفتن به گرمخانه ها را ندارند، با تجهيزات مورد نياز در نظر گرفته شده است.

مديرعامل سازمان خدمات اجتماعي شهرداري تهران، ادامه داد: در صورتي كه در شب هاي سرد ظرفيت گرمخانه ها و مددسراها تكميل شود اين ابلاغ به آن ها داده شده تا از اتوبوس ها در فضاي بيروني گرمخانه ها براي اسكان كارتن خواب ها استفاده كنند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: