جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 بهمن 1395     
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 خبر داد
برگزاری دوره های ویژه برای کودکان دارای معلولیت به منظور حضور در اجتماع

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از مناسب سازی سرای محله نظامی گنجوی و پارک نظامی گنجوی برای کودکان دارای معلولیت خبر داد و گفت: در پارک و سرای محله نظامی گنجوی اتاقی به منظور توانبخشی کودکان دارای معلولیت در نظر گرفته شده تا این کودکان برای حضور در اجتماع آماده شوند.

  مهرشاد الله ویردی با بیان اینکه تکریم معلولین و مناسب سازی شهر برای استفاده هرچه بهتر افراد دارای معلولیت از امکانات شهری از جمله برنامه های شهرداری تهران است گفت: در این راستا امکانات شهری برای رفاه هرچه بیشتر آن ها بسیج می شود و به این منظور در منطقه 6 علاوه بر پارک هنرمندان که پارک ویژه معلولین خواهد بود پارک نظامی گنجوی نیز به منظور ارائه خدمات بیشتر به کودکان دارای معلولیت تجهیز شده است.

 او با اشاره به اینکه کودکان دارای مشکلات جسمی و حرکتی از امکانات توانبخشی بهره می برند اضافه کرد: همچنین به همت روانشناسان و جامعه شناسان زبده، این کودکان برای حضور در زندگی شهری و تاثیرگذار بودن در شهر آماده می شوند تا ترس آن ها برای حضور در اجتماع فرو ریخته شود.

 الله ویردی همچنین از برگزاری تورهای تفریحی برای افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: دیدار با خانواده هایی که یک عضو یا چند عضو آن ها معلولیت دارد و حل مشکلات آن ها نیز در دستور کار معاونت اجتماعی قرار دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: