جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 7 بهمن 1395     
نتیجه قطعی نشست های انجام شده پیرامون حادثه پلاسکو را به زودی اعلام می کنیم

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،نماینده مردم تهران گفت: رئیس مجلس کمیسیون های عمران و اجتماعی را مسئول رسیدگی به این حادثه کردند و کمیته ۵ نفره نمایندگان استان تهران هم به این مساله رسیدگی می کنند. 

فریده اولاد قبا نماینده مردم تهران  با اشاره به اینکه روز گذشته از ساعت ۱۲ سر صحنه حادثه هستم و تلاش امدادگران و آتش نشانان را از نزدیک دیده ام، گفت:  این مصیبت وارده را تسلیت می گویم.

 

وی با بیان اینکه کمیته ویژه ای که در مجلس درخصوص ساختمان پلاسکو ایجاد شده قرار است که دلایل ریزش این مجتمع تجاری را بررسی کند، عنوان داشت: جلسه ای با هیات امنای پلاسکو داشتیم که گزارشی در مورد ساختمان ارائه کردند . ما نتیجه قطعی این نشست ها را در آینده ای نزدیک اعلام می کنیم.

 

 اولاد قبا با اشاره به جلسات برگزار شده عنوان کرد: جلسه ای نیز با نماینده بنیاد شهید داشتیم تا آمار خانواده شهدای اعلام کنند. درصدد هستیم تا دیداری با خانواده شهدای آتش نشان داشته باشیم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه به نظر بنده حدود ۴۰ درصد از ساختمان های جمهوری مشکل دارند و جزو  بافت فرسوده است اعلام کرد : پلاسکو اولین و آخرین ساختمان نخواهد بود.

 

وی اظهارکرد: ما به صورت عملیاتی این مشکلات را بررسی می کنیم. دکتر لاریجانی به عنوان رئیس مجلس کمیسیون های عمران و اجتماعی را مسئول رسیدگی به این حادثه کردند و کمیته ۵ نفره نمایندگان استان تهران هم به این مساله رسیدگی می کنند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: