جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 بهمن 1395     
عملیات بهسازی و آسفالت12 معبر اصلی و فرعی در سطح محلات کم برخوردار

به گزارش گروه عمران شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی منطقه 21 از اتمام اجرای عملیات عمرانی، آسفالت ریزی و زیرسازی12 معبر اصلی و فرعی در سطح این منطقه بر اساس اولویت بندی های صورت گرفته توسط کارشناسان حوزه فنی و عمرانی درخصوص بهسازی معابر، پیاده رو سازی و لکه گیری محلات کم برخوردارتر خبر داد .

شهریار مهرافشار معاون فنی و عمرانی منطقه 21 ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت:درراستای اجرایی نمودن سیاست های عمرانی شهرداری تهران به منظور بالابردن سطح رضایتمندی شهروندان کارشناسان حوزه فنی و عمران منطقه 21در چندین نوبت اقدام به شناسایی و کارشناسی کلیه معابر دارای شرایط بهسازی و آسفالت سطح این منطقه کرده و در نهایت کلیه معابر احصا شده توسط آنها با در نظر گرفتن توجه ویژه به محلات کم برخوردارتر جهت انجام عملیات بهسازی و آسفالت ریزی اولویت بندی شدند.

وی با اشاره به اجرایی کردن عملیات عمرانی در برخی از محلات و همچنین معابر اصلی این منطقه افزود:  عملیات روکش دستی آسفالت در محله وردآورد به مساحت 1078 متر مربع ،درشهرک فرهنگیان به مساحت 113 مترمربع و در شهرک دانشگاه به مساحت 400 مترمربع  و در محله وردآورد به مساحت  262.5 متر مربع(خیابان 14 معصوم و بلوار اصلی کوچه ششم) صورت گرفته است.

معاون فنی و عمران منطقه 21 با اشاره به استمرار عملیات عمرانی در سطح این منطقه اظهار داشت: عملیات لکه گیری معابر در شهرک فرهنگیان به مساحت 153 مترمربع ، در محله تهرانسر شرقی به مساحت 605 متر مربع و در محله وردآورد به مساحت 992 متر مربع انجام شده است.

وی در خصوص سایر اقدامات عمرانی که در این منطقه اجرایی شده است، افزود: در محله تهرانسر شرقی  به مساحت 92 مترمربع پیاده روسازی و همچنین در شهرک فرهنگیان به مساحت 387 مترمربع عملیات جدول گذاری و کانیو صورت گرفته است.

مهرافشار در پایان از تداوم انجام برنامه های عمرانی در سطح این منطقه بر اساس اولویت بندی اقدامی در محلات کم برخوردارتر و انجام بازدیدهای دوره ای مستمر و تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی که در محدوده منطقه21 واقع شده است، به منظور افزایش سطح رضایتمندی شهروندان تا پایان سال جاری خبر داد. 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: