جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 بهمن 1395     
تجلیل و تقدیر از مقام شهدای والامقام آتش نشان در ایستگاه 68 منطقه 22

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، به پاس قدردانی از ایثار و از جان گذشتگی شهدای آتش نشان و تجلیل از مقام شهدای والامقام آتش نشان حادثه پلاسکو مولایی شهردار منطقه 22 به همراه مدیران و معاونان خود در ایستگاه 68 آتش نشانی شهرک شهید باقری حاضر و با اهدای گل به آتش نشانان شهید این فاجعه ادای احترام کرد.

مولایی شهردار در دیدار با رئیس و آتش نشانان این ایستگاه ضمن ادای احترام و تجلیل از زحمات ارزنده آتش نشانان در حادثه اخیر آتش سوزی مجتمع پلاسکو یاد و خاطره شهدای آتش نشان را زنده نگه داشت و برای خانواده های این عزیزان طلب صبر نمود.

مولایی با ابراز همدری با همکاران و خانواده های شهدای آتش نشان در سخنانی خاطرنشان کرد:خبر تاسف بار حادثه پلاسکو نه تنها خانواده های این عزیزان بلکه تمام ملت ایران را داغدار کرد.مردم ما همیشه و در همه حال نشان دادند که قدردان زحمات تلاشگران عرصه خدمت و جهاد و تمامی آتش نشانان ایثارگر بوده و هستند همچنانکه طی چند روزی که از وقوع این حادثه می گذرد به عناوین مختلف غم و اندوه خود را نشان و با خانواده های آنها ابراز همدردی کردند.

وی افزود:به راستی که نجات جان انسانها، ایثار و از خود گذشتگی عزیزان آتش نشان ستودنی،قابل تقدیر و تحسین است.آتش نشانانی که نشان دادند نجات جان انسان ها در هر پست و مقام و مرتبه ارزشمند است و هرجا که انسان درمانده ای نیاز به کمک دارد از جان و دل مایه گذاشته و به یاری همنوعان خود شتافتند و به تعبیری دیگر انسانیت و ایثار را با به خطر انداختن جان خود در مواجهه با حوادث معنی کردند.

در ادامه نیز منوچهر رهی رئیس ایستگاه 68 آتش نشانی در سخنانی به بیان اقدامات صورت گرفته از سوی پایگاههای مختلف آتش نشانی شهر تهران در این حادثه بزرگ و همچنین بیان خاطراتی از همکاران شهید آتش نشانان خود پرداخت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: