جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 بهمن 1395     
آماده باش کامل سایت های برف روبی در سطح مناطق شمالی تهران

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز، قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد :تمامی ستادهای برف روبی در سطح مناطق با کاهش دما و برودت هوا از شب گذشته در آمادگی به سر می بردند و نیروها ، معاونت های خدمات شهری در مناطق شمالی شهر تهران در آماده باش هستند.

منصور باقرصاداظهار کرد: بارش برف از ساعت 5 صبح روز سه شنبه پنجم بهمن ماه آغاز شده و بیشترین بارش برف در مناطق غرب و شمال غربی تهران گزارش شده است.

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بیشترین بارش برف از مناطق 22 ، 21 ، 5 ، 2 و 1 گزارش شده است، خاطرنشان کرد: همان طور که تا پیش از این اعلام شده است از نیمه دوم سال در تمامی مناطق شهرداری تهران آمادگی کامل در سایت های برف روبی با تامین تجهیزات وجود داشته و همه امکانات از جمله خودروها در سطح مناطق و سایت های برف روبی به صورت ویژه به موضوع برف روبی اختصاص پیدا کرده است و در هیچ عملیات دیگری بکارگرفته نمی شود.

وی افزود: همچنین در همه سایت ها و حاشیه بزرگراه ها، پل ها و رمپ و لوپ ها سایت های شن مخصوص تعبیه شده است تا نیروهای خدمات شهری بتوانند برای جلوگیری از یخ زدگی مسیرها مورد استفاده قرار دهند.

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای ستاد های برف روبی در برخی بزرگراه ها که برودت هوا منجر به یخ زدگی معابر شده بود، از شن مخصوص و محلول های ضد یخ استفاده کرده و عوامل اجرای آمادگی خود را حفظ می کنند.

باقرصاد خاطر نشان کرد: در حال حاضر همه معابر شهری باز هستند و از ابتدای بامداد با وجود برودت هوا در شمالی ترین نقاط تهران ، مسیرهای به صورت عادی باز است و پل ها و معابر اصلی باز بوده و امکان تردد در تمامی مسیرهای ویژه اتوبوس رانی به راحتی جریان دارد.

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران یکی از مهمترین عوامل موفقیت بدنه مدیریت شهری را همکاری مردم دانشت و گفت: از شهروندان تقاضا داریم از خودرو تک سرنشین در روزهای برفی استفاده نکنند و با توجه به احتمال کاهش دما به صفر درجه و بروز یخ زدگی ، خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: