جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 بهمن 1395     
مناسب سازی بوستان های منطقه 7 ویژه معلولان و سالمندان

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از مناسب سازی بوستان ها ویژه معلولان و سالمندان  با هدف ارائه خدمات بهینه به این قشر خبر داد.

محمد علی شعبانی با بیان اینکه مناسب سازی فضاهای عمومی به رسمیت شناختن حقوق معلولان است، گفت : این طرح با هدف ارائه خدمات بهینه به این قشر و بهره گیری آنان از تمامی امکانات و تامین آسایش و رفاه آنان  ، در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: نصب نیمکت ویژه معلولین، ست بدنسازی و ایجاد سرویس بهداشتی مناسب جهت معلولین، ایجاد محل پارک خودرو و نصب دستکهای رمپ از جمله اقداماتی است که در بوستانها به منظور رفاه حال معلولان انجام می شود.

در ادامه معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به احداث بوستان شهدای قنبرزاده در این منطقه با هدف افزایش سرانه فضای سبز منطقه، یادآور شد: این بوستان به مساحت دو هزار مترمربع در خیابان شهید بهشتی، میدان تختی ضلع شمال غرب  به منظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه احداث شد.

وی خاطرنشان  کرد: برای رفاه حال شهروندان این بوستان به آبنما، پایه چراغ و مبلمان شهری و کلیه امکانات رفاهی مجهز شد.

شعبانی عنوان کرد: شهرداری منطقه همواره با اجرای طرح های متنوع و مختلف در حوزه ارتقا زیباسازی و افزایش سرانه  فضای سبز برای جلب رضایت شهروندان منطقه گام های عمده و اساسی برداشته است.

به گفته وی مساحت کل فضای سبز سطح منطقه 126 هکتار و مساحت کل بوستانهای سطح منطقه 238 هزار و 460 متر مربع بوده که بوستان شهد نیاکی با 31 هزار و 317، بوستان آزادگان با 88 هزار و 617 مترمربع و پارک موزه قصر با 19هزار و 418 مترمربع از جمله بوستانهای وسیع این منطقه هستند.ر

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: