جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 بهمن 1395     
کمپين هفته هواي پاک در شمال تهران برگزار شد

به گزارش گروه محبط زیست شهرداری نیوز، به مناسبت هفته هواي پاك و با هدف فرهنگ سازي و توجه هرچه بيشتر به مسايل زيست محيطي فعاليت هاي فرهنگي با برپايي کمپيني با شعار "اينجا هوا به ميل تو تغيير مي کند" در شمال تهران برگزار شد.

آسيه اقدسي مدير واحد محيط زيست و انرژي شهرداري اين منطقه با بيان خبر فوق اظهار داشت:  با توجه به فرا رسيدن روز ملي و هفته هواي پاک، از 29 ديماه تا 5 بهمن ماه ،شهرداري منطقه يک همزمان با شهرداري تهران برنامه هاي متنوع فرهنگي و آموزشي را در محلات شمال تهران اجرا کرد.

وي گفت : اين کمپين با مشارکت کانون هاي محيط زيست محلات، سازمانهاي مردم نهاد و شهروندان با هدف جلب مشاركت اجتماعي نهادها و شهروندان و نهادينه ساختن الگوهاي فرهنگي صحيح در جهت كاهش آلودگي هوا در ضلع جنوبي ميدان تجريش برگزار شد.

  اين مقام مسئول تصريح کرد: در اين روز اعضاي کانون هاي محيط زيست محلات به صورت داوطلبانه با در دست داشتن پلاکاردهايي با عنوان "اينجا هوا به ميل تو تغيير مي کند" خواهان پذيرش مسئوليت و انجام اقدامات هرچند کوچک از شهروندان و مسئولين در راستاي کاهش آلودگي هوا شدند.

اقدسي افزود: برگزاري کارگاههاي آموزشي در سراهاي محلات، معاينه فني خودروهاي در اختيار شهرداري، بازديد از مرکز تحقيقات انرژي هاي تجديد پذير، ديدار و تجليل از رانندگان حمل و نقل عمومي، گردهمايي کودکان همراه با برگزاري شعرخواني، ترانه سرايي، قصه گويي و مسابقه نقاشي از برنامه هاي برگزار شده بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: