جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 بهمن 1395     
ابراز همدردی شهروندان منطقه 9 با آتش نشانان ایستگاه شماره 33

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، جمعی از شهروندان منطقه 9 و نمازگزاران مسجد امام محمدباقر (ع) محله مهرآباد جنوبی در کنار مدیریت شهری این منطقه در پی حادثه ساختمان پلاسکو و به شهادت رسیدن جمعی از آتش نشانان فداکار با حضور در ایستگاه آتش نشانی شماره 33 میدان فتح با نیروها و عوامل عملیاتی این ایستگاه ابراز همدردی کردند.

شهردار منطقه با حضور در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار و ایثارگر گفت: در پی حادثه ساختمان پلاسکو، جهانیان با مردم ایران و به ویژه آتش نشانان ابراز همدردی کردند و پیام های دلسوزانه و مهربانانه مردم از سراسر ایران به گوش آتش نشانان در پایتخت رسید.

وی با بیان اینکه آتش نشانان لحظات زندگی شان را در اختیار مردم قرار می دهند و از جان خود می گذرند نیز اظهار داشت: در حادثه پلاسکو همگان دیدیم که این قهرمانان چه کردند و مراحل آوار برداری را چگونه انجام می دهند و لحظه ای از کار و تلاش غافل نمی شوند.

محسنی اذعان داشت: علی رغم فشارهای روحی و روانی که برای آتش نشانان به وجود آمده، آنان با تمام قدرت تلاش کرده و کار را رها نمی کنند.

وی تصریح کرد: آتش نشان فداکار و ایثارگر، مردانه پای مردم ایستاده اند و جانفشانی کرده و لحظه ای پا پس نمی کشند.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: مردم ایران ، مردمی نوع دوست و بسیار مهربانند و در این چند روز دیدیم که در ایستگاه های آتش نشانی همین تهران و سراسر ایران حضور می یابند و به آتش نشانان شهید ادای احترام کرده و با همکارانشان ابراز همدردی می کنند.

وی اظهار داشت: مردم با حضور در پایگاه های امدادرسانی و انتقال خون با اهدای خون، نشان دادند که قدرشناس هستند و فداکاری آتش نشانان را از یاد نمی برند.

محسنی با بیان اینکه مدیریت شهری منطقه همواره بر ایمنی اماکن عمومی و تفریحی در سطح محدوده تاکید داشته و از شهروندان تقاضا داریم که به اخطارهایی که از سوی شهرداری و سازمان آتش نشانی داده می شود توجه کرده تا دیگر شاهد حوادث دلخراشی نظیر پلاسکو نباشیم.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری منطقه با نظارت ویژه تلاش می کند تا با رعایت تمامی نکات ایمنی از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کرده و همواره به موضوعات خدمات شهری و نگهداشت شهر توجه داشته باشد.

براساس این گزارش، شهردار منطقه 9 با همراهی قائم مقام و دیگر کارکنان در کنار دیگر شهروندان منطقه به ویژه نمازگزاران مسجد امام محمدباقر (ع) در ایستگاه آتش نشانی شماره 33 میدان فتح حضور یافتند تا با آتش نشانان دلجویی کنند و نماز و مغرب و عشاء در این محل اقامه شد. 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: