جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 بهمن 1395     
برگزاری جلسه مدیران بحران مناطق22گانه به میزبانی شهرداری منطقه 8

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر توجه به سطح بندی مدیریت بحران تا سطح محلات پایتخت ، لازمه اجرای این فرایند را توجه بیشتر به خانه های دوام و ایمنی ، تقویت ستادهای مدیریت بحران نواحی و راه اندازی گروه های مدیریت بحران در اماکن عنوان کرد.

احمد صادقی با بیان این مطلب در جلسه مدیران بحران مناطق22گانه افزود: یکی از مباحث اصلی مورد توجه این است که مدیریت بحران فرایندی شده و تا سطح محلات گسترش پیدا کند و در این سطح با مدیریت مردمی اداره شده و مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این که نباید تنها به یک بخش توجه کرد و دیگر قسمت ها را نادیده گرفت، یادآور شد: در سطح بندی مدیریت بحران باید از محله به ناحیه برسیم، به همین منظور ساختار اداری مدیریت بحران با حضور 120 کارشناس در نواحی شکل گرفته و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مدیریت آن بر عهده شهردار ناحیه است.

به گفته  صادقی دستورالعمل فعالیت ستادهای مدیریت بحران نواحی که در آن وظایف و مسئولیت ها مشخص شده ، آماده و به زودی با امضای شهردار تهران ابلاغ خواهد شد.

در ادامه این جلسه  فتاحیان قائم مقام شهردار منطقه 8 نیز بر لزوم توجه بیش از پیش به مدیریت بحران در ستادهای مناطق و تقویت حس کار جمعی و تقویت این روحیه در نزد نیروهای فعال در این بخش تاکید کرد

همچنین محسن نادی معاون آمادگی، عملیات و پدافند غیر عامل سازمان با تاکید بر اهمیت تعامل مدیران بحران مناطق با تمامی سطوح مدیریتی در منطقه به بررسی دستورات جلسه پرداخت و ضمن تاکید بر اهمیت فعال سازی گروه های مدیریت بحران اماکن به تشریح نحوه فعال سازی ستادهای مدیریت بحران در نواحی و دستورالعمل اجرایی آن پرداخت.

در ادامه این نشست رضا قهرمانی معاون مالی، اداری و پشتیبانی سازمان نیز به تشریح نحوه تغییر وضعیت نیروهای اداری در ستادهای مدیریت بحران مناطق پرداخت و گزارشی از اقدامات انجام گرفته در این زمینه ارائه داد.

جلسه شورای مدیران و دبیران مدیریت بحران مناطق 22گانه شهر تهران با هدف بررسی آخرین وضعیت مدیریت بحران اماکن و چالش ها و راهکارهای توسعه این طرح ، ارزیابی وضعیت ارتباطات در شرایط بحران در مانور مدرسه آماده و پیگیری مصوبات جلسات قبل در ستاد مدیریت بحران منطقه 8 برگزار شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: