جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 بهمن 1395     
الشحانیه امروز بدتر از دیروز

سرمربی کروات الشحانیه باز هم در حسرت برد سوخت و این بار با تحمل شکستی سنگین برابر الغرافه اوضاع بدتری روی نیمکت تیمش پیدا کرد.


ورزش سه: ایگور استیماچ در چهارمین بازی که به عنوان سرمربی روی نیمکت الشحانیه می نشست صاحب دومین شکست پرگل خود در لیگ ستارگان قطر شد تا با قرارگرفتن در رده دوازدهم جدول رده بندی یک گام دیگر به سقوط نزدیک شود.
 
مربی کروات که تصور نمی کرد شاگردانش این گونه اسیر بازی خوب الغرافه شوند بعد از بازی ضمن تمجید از نمایش حریف گفت:« برد حق مسلم الغرافه بود چون خیلی بهتر از الشحانیه بازی کردند اما در ثبت نتیجه 3-0 نقش داور و تصمیماتش را نباید نادیده گرفت».

استیماچ با عصبانیت فراوان از داور قطری در کنفرانس مطبوعاتی با حمله تند به تصمیمات اتخاذ شده در طول 90 دقیقه تصریح کرد:« ما به اندازه کافی مقابل الغرافه مشکل داشتیم که به این مشکلات تصمیمات عجیب داور هم اضافه شد به خصوص در صحنه پنالتی که عملا اب سردی بود بر پیکر نیمه جان الشحانیه و قطعی شدن شکست ما در این بازی. امیدوارم داوران از این پس تصمیمات بهتری برای ما بگیرند».

ایگور استیماچ از روزی که روی نیمکت الشحانیه نشسته با وجود تغییرات گسترده و خریدهای جدید تنها دو امتیاز از 12 امتیاز ممکن را کسب کرده تا انتقادات از این مربی هر روز بیشتر از قبل شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: