جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 بهمن 1395     
کیوسک های مطبوعاتی منطقه دو ساماندهی می شود
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از ساماندهی وضعیت کیوسک های مطبوعاتی و گل در منطقه دو خبر داد

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، عباس صمدیان در خصوص ساماندهی کیوسکهای منطقه گفت: به دلیل اینکه کیوسک های مطبوعاتی همواره در دید شهروندان قرار دارد به همین دلیل توجه به زیبایی آن ضروری است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای حفظ آراستگی و زیبایی منظر شهری انجام می شود ، افزود : در سطح منطقه 78 کیوسک وجود دارد که شامل : ( 67 کیوسک مطبوعاتی و 11 کیوسک گل ) می باشد در همین راستا کليه کيوسک داران منطقه  موظف به رفع سد معبر، حذف زوائد فيزيکي، پاکسازي از پوستر و تراکت و در نهايت شستشوي بدنه و سايه بان می باشند که این موضوع با پیگیری نواحی مربوطه تحت نظارت کارشناسان اداره ساماندهي منطقه صورت می پذیرد.

صمدیان تصريح کرد: به منظور نظارت صحيح بر عملکرد کيوسک هاي سطح منطقه و جلوگيري از فروش و عرضه ي محصولات غير مجاز و همچنين رفع سد معبر ، بازديد هاي مستمر از سوي کارشناسان اداره ساماندهي منطقه  صورت مي پذيرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان خاطرنشان کرد: کیوسکهای مطبوعات به جهت اهمیت و نقش خود اهمیت ویژه ای دارند و عرضه مطبوعات و جراید در محلی که در شأن فعالیت فرهنگی باشد امری ضروری و بایسته است .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: