جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 دی 1395     
برگزاری همایش پیاده روی 3000 نفری در منطقه 15

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، همزمان با روز هوای پاک؛ همایش های مختلفی با اجرای دهها ویژه برنامه در محلات منطقه 15 برگزار و با استقبال شهروندان و به ویژه کودکان و نوجوانان روبرو شد.

انجمنی شهردار منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: همزمان با 29 دی ماه روز هوای پاک، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور مسئولان شهری و 3000  نفر از شهروندان این منطقه از چهار راه شهدا در محله رضویه تا زمین چمن مسعودیه در ناحیه شش برگزار شد.

شهردار منطقه افزود: این همایش که با حضور دکتر طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، دبیر و اعضای شورایاری محلات منطقه، پرسنل کلانتری، مسئولین و جمعی از پرسنل شهرداری و حضور پر شور شهروندان و به ویژه دانش آموزان برگزار و بر لزوم جلوگيري از آلودگي هوا تأکید شد.

به گفته وی در پایان همایش 5 دستگاه دوچرخه و تعداد زیادی ملزومات ورزشی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

وی در ادامه افزود: برگزاری همایش دیگری به همین مناسبت در پارک آموزش ترافیک منطقه در قالب برنامه های مختلف شامل نمایش عروسکی، آموزشهای تئوری و عملی فرهنگ ترافیکی، برپایی ورک شاپ نقاشی و اهدا جوایز و پکیج های آموزشی ترافیکی به شرکت کنندگان و همچنین راهپیمایی نمادین کودکان تحت عنوان " من هوای پاک می خواهم" و " آسمان آبی هوای پاک حق من است" از جمله برنامه هایی بود که از سوی حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه اجرا شد.

دکتر انجمنی در ادامه یادآور شد: در مراسم دیگری در محله خاور شهر؛ کودکان با راهپیمایی نمادین در بوستان خاور شهر خواستار هوای پاک شدند.

شایان ذکر است، دراین راستا دهها ویژه برنامه با همکاری و مشارکت معاونت های خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی و حمل و نقل و ترافیک اجرا شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: