جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 دی 1395     
کارگاه آموزشی سبک زندگی سالم و اسلامی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی سالم و اسلامی در سرای محلات 13گانه با هدف نهادینه کردن فرهنگ شهروندی در میان شهروندان خبر داد.

امیر جاوید پور معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: این کارگاه های آموزشی با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با مولفه های شاخص سبک زندگی اسلامی بنابر رهنمودها و فرمایشات مقام معظّم رهبری (مدظله العالی) برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی اخلاق شهروندی در راستای آموزش سبک زندگی اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی در سرای محلات این منطقه، تصریح کرد: این کارگاه های آموزشی در راستای نهادینه کردن فرهنگ شهروندی ، مسئولیت پذیری،  مشارکت جویی، حضور فعال در اداره ی محله و شهر و ... برگزار می شوند.

جاوید پور در پایان بر اهمیت رعایت حقوق و اخلاق شهروندی تاکید کرد و افزود: ‌اگر اخلاق و حقوق شهروندی رعایت شود؛ شهروندان مسئولیت‌پذیرتر و خلاق‌تر شده و نسبت به شهر و حقوق سایر شهروندان احساس مسئولیت بیشتری داشته و این امر بی تردید زمینه ی مساعد جهت مدیریت شهری موفق تر و در نهایت شهری در خور شأن شهروندان مسئولیت پذیر و فهیم پایتخت را فراهم می آورد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: