جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 دی 1395     
بهره‌برداری بین‌المللی از کارخانه ریسباف

مدیرعامل بانک ملی اعلام کرد : ایده وزارت راه و شهرسازی برای بهره‌برداری بین‌المللی از کارخانه ریسباف تحسین‌برانگیز است.

بهره‌برداری بین‌المللی از کارخانه ریسبافبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمدرضا حسین زاده گفت : همواره قصد داشتیم در باره این کارخانه در جهت خواست مردم قدم برداریم که خوشبختانه تحقق یافت.


مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم امضای قرارداد واگذاری کارخانه ریسباف اصفهان با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بانک ملی از چند سال گذشته تاکنون براساس تکالیف قانونی که برعهده داشت موظف به واگذاری اراضی مربوط به این کارخانه بود و با پیشنهادهای زیاد و وسوسه‌انگیزی نیز روبرو شد.

حسین‌زاده با بیان اینکه پیشنهادهای ارائه شده در این مدت نسبت به تملک کارخانه دارای نگاهی تجاری بوده و با اهداف بانک یک‌سو نبوده است ، گفت: همواره قصد داشتیم در خصوص این کارخانه در راستای خواست مردم قدم برداشته و مغایر با آن عمل نکنیم چراکه براساس گزارش‌های به دست آمده از مطالبه مردم اصفهان با خبر بودیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران اضافه کرد: با اطلاع از پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی بسیار خوشحال شده و از آن استقبال کردیم وآن را دیدگاهی هم‌سو با نظر بانک دیدیم.

حسین‌زاده بانک ملی را بانکی متعلق به مردم خواند و افزود: حفظ شعبه بانک ملی در محل کارخانه ریسباف و تأکید ما براین موضوع که کمی مدت زمان عقد قرارداد را به درازا کشاند اقدامی در جهت خدمت‌رسانی به مردم بود که خوشبختانه پس از مذاکرات متعدد به نتیجه رسیده و محقق شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه وزارت راه و شهرسازی در جهت بهره‌برداری بین‌المللی از کارخانه ریسباف بیان کرد: ما از این جهت نیز برای مردم اصفهان بسیار خوشحال بوده و آن را اقدامی مبارک برای شهروندان این منطقه می‌دانیم.


بازدید از شرکت ماموت

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران از مجتمع صنعتی ماموت بازدید و با مدیرعامل، اعضاء هیأت مدیره و جمعی از سهامداران اصلی شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

برات کریمی بر آمادگی بانک ملی ایران برای گسترش تعامل و همکاری با مراکز صنعتی و اشتغال زایی تأکید کرد. 

عضو هیئت مدیره همچنین با تأکید بر ضرورت مغتنم دانستن فرصت خدمت به مردم، به تبیین خدمات متنوع این بانک نظیر شبکه گسترده شعب، توانمندی‌های الکترونیک، تسهیلات پرداختی به بخش‌های مختلف اقتصادی و ... پرداخت. 


پرداخت 740 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط

بانک ملی ایران در استان مرکزی تاکنون 740 میلیارد ریال تسهیلات به 59 طرح اقتصادی مربوط به صنایع کوچک و متوسط پرداخت کرده است.
 
به گزارش روابط عموکمی بانک ملی ایران ، احمد ملکی راد رئیس اداره امور شعب استان مرکزی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی با بیان این مطلب افزود: بانک ملی ایران در استان مرکزی همچنین مبلغ یک هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های تولیدی و صنعتی اختصاص داده است. 

در این جلسه که به میزبانی بانک ملی ایران در استان مرکزی و با حضور مسئولان استانی و ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شد، 
 
محمود زمانی قمی استاندار مرکزی با تقدیر از بانک ملی استان برای حمایت از طرح‌های تولیدی و صنعتی ابراز داشت: بانک ملی ایران همواره پشتیبان دولت در طرح‌های بزرگ و صنعتی بوده است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: