جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 دی 1395     
همزمان با هفته پاک انجام می شود
پاکسازی کوه های مسگرآباد در منطقه 15 تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،  سرپرست حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از اجرای دهها عنوان برنامه به مناسبت هفته هوای پاک به ویژه پاکسازی کوههای مسگرآباد توسط شهروندان و مسئولین منطقه با موضوع نقش زباله در ایجاد آلودگی هوا خبر داد.

ابراهیم نوروزی  با اعلام مطلب فوق افزود: اداره محیط زیست منطقه با تشکیل کانونهای محیط زیست محلات و در راستای اهداف کمپین شهرتازه برنامه های پیش بینی شده هفته هوای پاک (29 دی ماه الی 5 بهمن ماه)  را در بوستانها، مدارس و سرای محلات منطقه برگزار می کند.

سرپرست حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه خاطر نشان کرد: برگزاری همایش پیاده روی و راهپیمایی با شعار آسمان آبی هوای پاک در نواحی منطقه، شرکت اعضای کانون های محیط زیست در همایش پیاده روی متمرکز در میدان فردوسی، مسابقه دوچرخه سواری به مناسبت هوای پاک و سه شنبه های بدون خودرو در سرای محله خاور شهر، برگزاری اردوی تفریحی – آموزشی پردیس بانوان با محوریت هوای پاک، آموزش چهره به چهره محیط زیست ویژه اصناف، رانندگان و شهروندان از جمله برنامه های اجرایی به همین مناسبت است.

به گفته وی در این راستا کارگاههای آموزشی با موضوعات "هوای تازه، شهرتازه"، "تغذیه سالم"، "بیماری های ناشی از هوای آلوده"، "نقش زباله ها در آلودگی هوا" ویژه گروههای سنی مختلف در مدارس و سرای محلات منطقه برگزار می شود.

نوروزی در تشریح برنامه های اجرایی ویژه دانش آموزان اظهار داشت: برپایی ایستگاههای اطلاع رسانی تغذیه سالم در آلودگی هوا ، آموزش و نمایش موزیکال فرهنگسازی استفاده از حمل ونقل عمومی، مسابقه نقاشی با موضوع هوای پاک و .. . از جمله برنامه هایی است که همزمان با هفته هوای پاک در مدارس منطقه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: برپایی ایستگاه سیار اطلاع رسانی به همراه مسابقه شعارنویسی در سامانه دو اتوبوسرانی ویژه پرسنل و اعضای کانون محیط زیست از دیگر برنامه های اجرایی در این زمینه  است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: