جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 دی 1395     
دسترسی معلولان در بوستان های منطقه 22 سهل الوصول تر می شود

به گزارش گروه اخیار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاونت امور شهري و محيط زيست منطقه 22 به منظور مناسب سازي و در دسترس بودن شهر براي جانبازان و افرادكم توان جسمي رسیدگی و مناسب سازی آنها و استقرار بیش از 50 دستگاه ویلچر به منظور استفاده معلولان از بوستانها را در دستور کار خود قرار داد.

مولايي شهردار منطقه با اشاره به اقدامات و برنامه های متنوع برای رفاه معلولان و بهره مندی آسان آنان از فضاهای پارکی گفت: اين منطقه در راستاي استفاده بهينه جانبازان ، معلولین و افرادكم توان جسمي نسبت بر استقرار بیش از 50 دستگاه ويلچر در سطح بوستانهاي بزرگ منطقه از جمله : بوستان جنگلی چیتگر ، لتمال کن ، آبشار تهران، ایثار، بوستان غدیر و دیگر بوستان های سطح منطقه اقدام کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت قابل استفاده بودن بوستان های سطح منطقه برای تمامی اقشار و گروه های سنی و همچنین افزایش امکانات در بوستان های سطح منطقه برای معلولان، مدیریت شهری طرح های متنوعی را به همین منظور دنبال می کند. طرح های عمرانی، ترافیکی و امور شهری در سطح بوستان ها از ابتدای سال جاری بر اساس برنامه ریزی منظمی پیگیری و در حال حاضر این بوستان ها جهت رفاه ناتوانان جسمی و حرکتی به ویلچر مجهز شده است. مناسب سازی محل های ورود و خروج بوستان ها با پیشرفت فیزیکی مناسبی در دست اقدام است و مراحل پایانی خود را طی می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: