جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 دی 1395     
17هزار اصله درخت در بخش مرکزی شهر تهران هرس می شوند

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یازده تهران گفت: به منظور کمک به جوان سازی درختان و ایجاد شرایط مناسب رشد؛ برنامه ریزی برای هرس 17هزار اصله درخت در بخش مرکزی شهر انجام شده که تاکنون هرس بیش از 2هزار درخت به پایان رسیده است.

امیر حسین عساری با بیان این که از نیمه دوم آذر ماه تاکنون هرس 2210 اصله از درختان سطح منطقه اعم از درختان توت، نارون، زبان گنجشك، چنار، اقاقيا و... انجام شده است؛ گفت: ايجاد گياهي قوي، سالم و زيبا، تنظيم اندازه گياه، به دست آوردن شكل يا فرم معين و بهبود كارايي گياه از جمله فواید هرس درختان است که با حذف سر شاخه های مزاحم، خشک یا آفت زده شرایط مناسب برای ورود نور و هوا به درون شاخسارها فراهم شده و با این عمل درختان مسن تر هم جوان سازی می شوند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 ادامه داد: با پیش بینی هرس 17 هزار درخت در سطح منطقه از نيمه دوم آذر ماه هرس 2210 اصله از درختان بخش مرکزی شهر تهران  اعم از درختان توت، نارون، زبان گنجشك، چنار، اقاقيا و... در نواحي 4 گانه از جمله خيابان هاي ولي عصر(عج)، مختاري، امام خميني، هلال احمر، جمهوري، مولوي و و بوستان های رازي، افق، اوستا، رازي، هاشميان و... آغاز شده است که اين عمليات تا اواخر اسفند ماه ادامه خواهد داشت.


 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: