جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 دی 1395     
اصلاح لغزندگی خط کشی های عابر پیاده در شمال شرق تهران

به گزارش عمران شهری شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از اصلاح لغزندگی خط کشی های عابر پیاده در سطح منطقه خبر داد و گفت: همزمان با فصل بارش خط کشی های عابر پیاده در سطح منطقه مناسب سازی می شود.

حسین سیگارودی در این باره افزود: همزمان با فصل زمستان و بارش های احتمالی و به منظور کاهش تصادفات احتمالی در سطح معابر و افزایش ایمنی تردد عابران پیاده خط کشی های عابر پیاده در نواحی نه گانه بازدید و مناسب سازی می شوند.

وی افزود: اصلاح محل خط کشی های عابر پیاده در سطح معابر از اوایل فصل پاییز آغاز شده و تاکنون قسمت عمده این عملیات به پایان رسیده است.

سیگارودی خاطرنشان کرد: در این عملیات خط کشی ها با تراش قسمت وسط خط ها ایمن سازی شد. تراش خط کشی های عابر پیاده در سه فاز شامل نقاط پیش بینی شده پرسرعت خودروها، تقاطع و شریان های اصلی و معابر درجه سه اجرا شده و تاکنون سهم به سزایی از این عملیات به اتمام رسیده است.

معاون خدمات شهری منطقه 4 گفت: در ادامه این طرح و به منظور اطمینان از تامین رفاه و ایمنی شهروندان تمام پل های عابر پیاده منطقه به صورت مستمر و روزانه بازبینی و به روزرسانی می شود تا در صورت آسیب دیدگی و مشکلات احتمالی از نظر فنی، نظافت و ... رفع مشکل شوند.

سیگارودی در پایان با اشاره به تامین آسایش و امنیت شهروندان گفت: با توجه به ضرورت روشنایی پل های عابر پیاده در طول شب و افزایش امنیت شهروندان ، روشنایی پل های عابر پیاده به صورت مداوم بررسی و رفع نقص می شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: