جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 دی 1395     
بهسازی معابر منطقه 15 با پخش26 هزار تن آسفالت

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 15 از بهسازی معابر منطقه با پخش 26 هزار تن آسفالت از ابتدای امسال خبر داد.

انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای تسهیل در تردد وسایل نقلیه، افزایش مقاومت لایه های زیرین معابر در مقابل نفوذ باران و آبهای سطحی روان و همچنین بهبود منظر شهری لکه گیری و روکش آسفالت در معابر نواحی هشتگانه منطقه اجرا شده است.

به گفته وی از مجموع 26  هزار تن آسفالت  پخش شده، بیشترین تناژ آسفالت در معابر ناحیه چهار به متراژ 6160 تن توزیع شده است .

شهردار منطقه با  اشاره به اینکه این اقدام با هدف تامین رفاه حال شهروندان و روانی ترافیک اجرا شده است، خاطر نشان کرد: در راستای اجرای برنامه های تعریف شده حوزه فنی و عمران و بنابر اعلام دبیران شورایاری محلات و درخواست شهروندان در سامانه های 137 و 1888 نیاز نواحی به روکش آسفالت شناسایی و عملیات روکش آسفالت در این محورها انجام شد.

وی یادآور شد: در این راستا طی 9 ماهه سالجاری بیش از چهار هزار تن آسفالت در معابر ناحیه یک، چهار هزار و 800 تن در معابر ناحیه دو، بیش از 2800 تن در ناحیه سه، 6160  تن در معابر ناحیه چهار، حدود یکهزار تن در معابر ناحیه پنج، دو هزار و 800 تن در معابر ناحیه شش و بیش از سه هزار تن آسفالت در معابر نواحی حریم منطقه (نواحی 7 و 8 ) و بیش از یکهزار تن نیز در پهنه تحویلی در مرقد مطهر پخش شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: