جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 دی 1395     
پیش برد پروژه های مترویی در هند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان توسعه منطقه شهری بمبئی شرکت های مهندسی شهری را به مناقصه ای برای 10 پروژه ساخت و ساز برای خطوط متروی جدید این شهر دعوت کرده است.

 سازمان توسعه منطقه شهری بمبئی مجری دو پروژه خط متروی 23.5 کیلومتری 2B و 32.32 کیلومتری Line 4 است. قرار است هردوی این خط ها تقاطعی با SG Barve Marg و بزرگراه Eastern Express داشته باشند.

پروژه های مربوط به خط 2B شامل ساخت پل های متعدد و 23 ایستگاه به همراه ارتباطی به ایستگاه اصلی در Mandale است. هزینه کلی این طرح 283 میلیون دلار پیش بینی شده است. پروژه های مربوط به خط 4 نیز شامل قسمت هایی مرتفع در مسیر و 32 ایستگاه است و هزینه کلی حدودا 392 میلیون دلار برای آن پیش بینی شده است.

سازمان توسعه منطقه شهری بمبئی اعلام کرده است که تمام این طرح ها باید طی 26 ماه تکمیل شوند اما پیمانکاری که پروژه ساخت پل روی خطوط کنونی در پایانه های Kurla  و Lokmanya Tilak را بر عهده می گیرد می تواند آن را در مدت 30 ماه به پایان برساند.

ارائه پیشنهادات برای این مناقصه از امروز شروع شده و تا 10 مارس ادامه خواهد داشت. قرار است در روز 14 مارس پیمانکاران نهایی انتخاب شوند و کار ساخت این پروژه ها از ماه سپتامبر آغاز شود. با آغاز پروژه های ساخت و ساز این دو طرح، بمبئی به طور کلی دارای 124.42 کیلومتر خط متروی در دست احداث خواهد بود.

 

در عین حال، به تازگی نیز اعلام شده است که ساخت فاز 4 متروی دهلی نیز تایید شده است که شامل شش خط و 72 ایستگاه می شود. البته هنوز اطلاعیه رسمی دولتی در این مورد منتشر نشده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: