جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 دی 1395     
پل های عابرپیاده و مکانیزه سطح منطقه 7 بازبینی و رفع عیب می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 ازاجرای طرح بازبینی و رفع عیب پل های عابرپیاده و مکانیزه سطح منطقه در راستای افزایش رفاه شهروندان و تردد آسان آنها خبر داد.

محمد علی شعبانی با اعلام این مطلب افزود: به منظور تامین رفاه و ایمنی شهروندان و زیباسازی محیط شهری پل های عابر پیاده مکانیزه سطح منطقه بازسازی و مرمت می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 19 پل عابر پیاده معمولی و شش پل مکانیزه در سطح منطقه وجود دارد، تصریح کرد: سقفهای پلی کربنات پلهای عابرپیاده سطح منطقه تعویض و تعمیر می شود. همچنین با توجه به ضرورت روشنایی پلهای عابر پیاده در طول شب و افزایش امنیت شهروندان، خاموشی تمام پلها برطرف می شود.

معاون شهردار منطقه 7 در ادامه از رنگ آمیزی پلهای سطح منطقه خبر داد و گفت: به طور مستمر هفته ای یکبار تمام پلهای منطقه شستشو می شوند.

وی با اشاره به اینکه پل های مکانیزه از اهمیت و کارایی بسیار زیادی برای سالخوردگان و کودکان برخوردار است، خاطرنشان کرد: شش پل مکانیزه منطقه از نظر فنی توسط پیمانکار نگهداری، کنترل و در صورت نیاز تعمیر می شوند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 با اشاره به اینکه ‌هرچه تجهيزات و امكانات ترافيكي در سطح شهر بيشتر باشد، امنيت تردد نيز  بیشتر می شود،  اظهار داشت: افزایش تعداد پل‌هاي عابر پياده مكانيزه تمايل شهروندان برای استفاده از پل و عبور از عرض خيابان را بیشتر می کند که نتیجه آن امنيت تردد در سطح شهر است. همچنین با کمتر شدن ميزان تردد عابران پياده در عرض معابر ترافيك شهر نيز روان‌تر مي‌شود و ميزان بروز حوادث كاهش مي‌يابد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: