جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 دی 1395     
معاون شهردار تهران در جلسه نظارت ستادی منطقه ١٤ تاکید کرد
نظارت میدانی بر پیشرفت پروژه های تعاونی مسکن شهرداری تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران در جلسه نظارت ستادی منطقه 14 که با حضور تمامی مدیران این حوزه برگزار شده بود بر دقت، نظارت و سرعت بيشتر مناطق، سازمانها و شركتها در اجراي دستورالعمل ساماندهي سرمايه هاي انساني تاكيد كرد.

سيدجعفر تشكري هاشمي در این جلسه با اشاره به نقش و اهميت رسيدگي به امور مسكن در رفع نيازهاي ضروري همكاران و افزايش انگيزه خدمتي آنان، از تقويت و توسعه نظارتهاي ستادي ،عملياتي و ميداني بر پروژه های تعاوني هاي مسكن خبر داد و افزود: رفع موانع و حل مشكلات تعاوني هاي مسكن بايد در اولويت ستاد و مناطق باشد و با سرعت بيشتري دنبال شود تا همكاران در مدت زمان كمتري داراي مسكن شوند.

وي در ادامه دستورالعمل هاي ساماندهي نيروي انساني را فرصتي مغتنم توصيف نمود و گفت: نبايد اجازه دهيم هيچگونه  تاخيري در اين اقدام ارزشمند بوجود آيد، بنابراين با تلاش مضاعف مديران منابع انساني، مراحل مختلف اجراي كامل آنرا تحقق مي بخشيم.

معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران با تشكر از كارهاي انجام شده در حوزه منابع انساني منطقه ١٤ ، اولويت نخست امور كاركنان در اين منطقه را موضوع حل مسكن وت شرايط مسكن عنوان كرد و از مديران منطقه خواست با پيگيري ويژه زمينه تأمين مسكن همكاران را محقق و سرعت بخشند.

تشكري هاشمي همچنين رسيدگي به امور كاركنان در حوزه منابع انساني مناطق، سازمانها و شركتها را يادآور شد و تاكيد نمود: تمامي امور كاركنان ابتدا بايد در داخل مجموعه هاي خدمت آنان با جديت و دلسوزي پيگيري و حل و فصل شود و معاونت در كنار همكاران و با نظارت جدي با تمام توان پيگير أمور خواهد بود. وي تاكيد كرد ما خود را وقف امور همكاران مي دانيم و سستي در انجام خدمت به همكارانمان را گناه نابخشودني مي دانيم

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: