جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 دی 1395     
آغاز عملیات نصب توری در محدوده آبچر باغ پرندگان تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 4 در بازدید از فاز نهایی باغ پرندگان گفت: فضای 6 هکتاری فاز نهایی باغ پرندگان تهران با عنوان محدوده آبچر با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

مهندس سید امیر عباس بهاری در بازدید میدانی از باغ پرندگان تهران با اعلام این خبر گفت: فاز نهایی باغ پرندگان تهران که از اردیبهشت ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت، هم اکنون با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی و پایان نصب سازه ها و ستون های محدوده آبچر و نصب رینگ بر روی ستون ها در حال انجام است.

شهردار منطقه 4 افزود: فاز نهایی پروژه باغ پرندگان لویزان که محدوده 6 هکتاری را شامل می شود و آبچر نام دارد با فنس و توري با ارتفاعي از 30 تا 50 متر پوشيده می شود و پرندگان می توانند به صورت آزاد در اين محدوده پرواز كنند.

بهاری افزود: در محدوده آبچر 12 ستون به همراه 68 گره پیرامونی جهت اتصال کابل ها به یکدیگر احداث و نصب شده است.

وی اضافه کرد: ارتفاع این ستون ها با توجه به شرایط جنگل لویزان و ناهموار بودن آن یکسان نبوده و از 20 متر تا حدود 50 متر متغیر می باشد.

شهردار منطقه 4 خاطر نشان کرد: همزمان با اجرای سازه ها، عملیات کاشت و توسعه فضای سبز در فضایی به مساحت 2800 متر مربع به همراه احداث گذرهای عابران پیاده و همچنین محل های تردد جانبازان و معلولان در دستور کار قرار گرفته است.

بهاری با اشاره به آغاز عملیات نصب توری ها در محدوده آبچر گفت: عملیات نصب توری ها در این محدوده 6 هکتاری آغاز شده است.

وی تصریح گرد: بر اساس برنامه زمان بندی، فاز نهایی باغ پرندگان تا پایان سال جاری به بهره برداری عموم خواهد رسید و تمامی 22 هکتار شامل محدوده دشتچر و آبچر مورد استفاده گردشگران قرار خواهد گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: