جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 دی 1395     
معلولان منطقه 19 از خدمات رایگان پزشکی بهره مند می شوند

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون شهردار منطقه 19 گفت: طی انعقاد تفاهم نامه ای با درمانگاه شهرداری منطقه معلولان می توانند از خدمات پزشکی این درمانگاه به صورت رایگان بهره مند شوند.

حمید بهرامی با اشاره به افزایش خدمات به معلولان منطقه در حوزه های مختلف شهری گفت: خدمات به معلولان مقطعی نیست و برای کمک به این قشر، در شهرداری کارگروه فعالیتهای جهادی شامل اداره سلامت، بانوان، رفاه و خدمات اجتماعی، کیمته امداد و قرارگاه امام رضا (ع) فعال شده اند.

وی با اشاره به اجرای برنامه های حمایتی از معلولان با استفاده از امکانات شهرداری و تشکل های مردم نهاد بیان کرد: برای کمک به وضعیت درمانی معلولان، تفاهم نامه ای با شرکت شهر سالم جهت ویزیت رایگان معلولان در درمانگاه تخصصی شهرداری منطقه امضا شده است.

براساس این تفاهم نامه معلولان می توانند از خدمات پزشکی و فیزیوتراپی مرکز درمانی شهرداری به صورت رایگان بهره مند شوند.

به گفته وی در این منطقه 221 معلول سکونت دارند که از این تعداد 198 خانواده دارای یک معلول، 18 خانواده دارای دو معلول و 5 خانواده دارای سه عضو معلول هستند که براساس راهبردهای شهرداری تمام این خانواده ها از خدمات خاص بهره مند می شوند.

بهرامی تصریح کرد: طی بازدید شهردار تهران از وضعیت سه خانواده معلول خاص منطقه دستوراتی همچون اهدای کمک های نقدی، تأمین هزینه پرستار برای مراقبت از بچه های معلول و برطرف کردن مشکل مسکن صادر شده که در حال پیگیری آنها هستیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: