جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 دی 1395     
راز «السیسی» فاش شد

ایرنا: تامر الشهاوی عضو شورای نمایندگان و مسئول سابق اطلاعات جنگی مصر گفت که علت درخواست مهلت 6 ماهه السیسی برای تغییر اوضاع در این کشور آن است که السیسی قصد داشت، تکمیل وبازسازی دستگاه اداری دولتی، بهبود گردشگری، تکمیل تعداد زیادی ازپروژه های بزرگ وتوسعه طرح های سوخت، نفت و گاز وهمچنین کاهش تنش با برخی کشورهای حوزه خلیج (فارس) واستفاده از نزدیکی بین آمریکا و روسیه اتفاق افتد.

وی اظهار داشت، اهداف بزرگ نیاز به توانایی بالا دارد ومصری که ما می خواهیم اکنون این نیست که براساس کمک دیگران زندگی خود را اداره کنیم و یا با نگاه ترحم با آن برخورد شود بلکه باید با این کشور با احترام و حتی بدون همدردی و ترحم با آن برخورد گردد.

مسئول سابق اطلاعات جنگی مصر گفت : می دانم مشکلات زیاد است، ما یک دستگاه بوروکراسی عقیم و فسادی که در آن ریشه دوانده و نزدیک به صد میلیون جمعیت داریم.
جنگ های نظامی طولانی مدت در مصر با وجود داشتن سابقه تاریخی و فرهنگی بسیار باعث شده این مسائل تاثیر منفی بر طرح های توسعه بگذارد.


وی اظهار داشت، مصر با مشکلات واقعی دربخش اقتصادی ودرگیری ها و تهدیدات خارجی و داخلی مواجه است و با وجود همه این مسایل ملت مصر بر پیروزی و موفقیت و فایق آمدن بر مشکلات امیدوار است.

چندی پیش مردم مصر در پی مشکلات اقتصادی تظاهراتی برگزار کردند و از بالا رفتن قیمت های سوخت و کالاهای اساسی اظهار نارضایتی کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: