جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 مهر 1393     
افزایش مشکلات برای پارک دوچرخه ها در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، از بین تمام نگرانی ها در مورد استفاده رو به رشد از دوچرخه در آمریکا میزان دزدی تقریبا در صدر جدول قرار دارد.

لیگ دوچرخه سواران آمریکا از 57 میلیون دوچرخه سوار در سراسر این کشور خبر می دهد که هدف خوبی برای دزدان هستند.

FBI در سال 2012 از دزدیده شدن 189428 دوچرخه خبر داد که هر یک قیمتی در حدود 367 دلار داشتند. این وضعیت تاحدی نگران کننده شده است که در برخی مناطق از دوچرخه های طعمه مجهز به GPS به منظور ردیابی دزدها استفاده می کنند.

نگرانی در مورد دزدها توسط مشتریان Duo-Gard از محیط های دانشگاهی به مجموعه های اداری و سازمان های حمل و نقل عمومی گزارش شده است. Michael Arvidson، مدیر اجرایی این مرکز گفت: " Duo-Gardبه عنوان مدافع فعال حمل و نقل جایگزین با این مشتریان همکاری کرده و تلاش می کند تا این مسئله را حل کند. هم در خط تولید رو به رشد مدل های استاندارد خود و هم در سایبان های سفارشی طیف کاملی از راه کارهای طراحی شده برای این نگرانی های امنیتی را ارائه می دهیم."

دانشگاه ها در پی تشویق دانشجویان و کارکنان به استفاده از دوچرخه هستند. کارفرمایان تجاری خواهان مشارکت در افزایش حمل و نقل دوچرخه ای هستند. مدیران حمل و نقل عمومی نیز شاهد رشد سریع تعداد دوچرخه سوارانی هستند که برای سفرهای خود با مشکل مواجهند چرا که در پی جای پارکی امن و یا مناسب برای دوچرخه های خود هستند.

راه کارهای Duo-Gard برای این مشکل به شرح زیر است.

           سایبان های کاملا محصور (استاندارد و سفارشی)

           دسترسی به دوچرخه ها با کشیدن کارت یا کلید

           صفحه کلیدهای فنی با قابلیت تغییر رمز

           جدارهای های پلی کربنات نشکن برای سایبان ها

           جایگاه های دوچرخه ارتقا یافته

           سیستم های انرژی خورشیدی مخصوص

           ردیاب های حرکتی

           دوربین های فیلمبرداری

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: