جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 دی 1395     
آغاز طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در پایانه‌ سیدخندان

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، رئیس اداره تاکسیرانی شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی و غیرمجاز در پایانه تاکسیرانی سیدخندان با حضور پلیس راهور خبر داد.

علی اصغر افشار با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه برابر آئین نامه راهنمایی و رانندگی، حمل مسافر توسط خودروهای شخصی و غیرمجاز، ممنوع است، طرح برخورد با با مسافربرهای شخصی و غیر مجاز در پایانه سیدخندان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس راهور تهران بزرگ به همراه بازرسین تاکسیرانی منطقه  با استقرار در پایانه‌ مسافربری سیدخندان و حاشیه‌ آن بر اساس قانون با مسافربرهای شخصی برخورد می‌کنند.

رئیس اداره تاکسیرانی شهرداری منطقه 7 خاطرنشان کرد: این طرح در راستای اجرای قانون و حل مشکلات شهروندان و در راستای ساماندهی حمل مسافر در شهر تهران اجرایی می‌شود و پلیس راهور به صورت ویژه با حضور در این پایانه، نسبت به اعمال قانون متخلفان اقدام می‌کنند.

وی به دوربین‌هایی که برای برخورد با ورود خودروهای شخصی و غیرمجاز در ورودی پایانه‌ تاکسیرانی نصب شده، اشاره کرد و افزود:‌ علاوه بر دوربین‌ها، مأموران راهور در پایانه تاکسیرانی سیدخندان مستقر شده و نسبت به اعمال قانون این تخلف اقدام خواهند کرد.

افشار در پایان یادآور شد: در اجرای این طرح تمام خودروهای غیرمجاز اعم از پلاک تهران و شهرستان جریمه خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: