جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 دی 1395     
در راستای حفظ ایمنی شهروندان و وسایل نقلیه در زمان بارندگی صورت گرفت؛
اصلاح لغزندگی خط کشی های عابر پیاده میان تقاطعی در سطح معابر منطقه 10

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه از اصلاح لغزندگی محل خط کشی های عابر پیاده میان تقاطعی در سطح معابر برای حفظ ایمنی شهروندان و وسایل نقلیه و کاهش سوانح رانندگی خبر داد.

رضا زلفی با اشاره به لغزندگی خط کش های عابر پیاده در زمان بارش نزولات آسمانی گفت: با تمهیدات به عمل آمده، اصلاح محل خط کشی های عابر پیاده میان تقاطعی در سطح معابر از اواسط آبان ماه در دستور کار قرار گرفته است و طی آن خط کشی ها با تراش قسمت وسط خط ها ایمن سازی شد.

وی حفظ ایمنی و کاهش سوانح رانندگی را از اهداف اجرای این عملیات برشمرد و افزود: تراش خط کشی های عابر پیاده در 3 فاز شامل "نقاط پیش بینی شده پر سرعت خودروها، تقاطع ها و شریان های اصلی و معابر درجه سه" اجرا شد و تاکنون بالغ بر 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون ترافیک منطقه با اشاره به دیگر اقدامات یادآور شد: ایمن سازی و تعویض تجهیزات ترافکیی جناقی های بزرگراهی با استوانه های ارتجاعی، ضربه گیرهای پلاستیکی و بشکه های ترافیکی و همچنین نصب سرپناه ایستگاه اتوبوس در 8 نقطه از تقاطع های سطح منطقه شامل "تقاطع بزرگراه شهید نواب صفوی با خیابان آذربایجان، خیابان امام خمینی(ره) خیابان کمیل، تقاطع خیابان جیحون با خیابان آزادی و ... اجرا شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: