جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 مهر 1393     
بازیگری که از «زخم» گفت

 

به گزارش (ایسنا)، شهرزاد کمال‌زاده درباره نقش خود در سریال پلیسی «زخم» توضیح داد: هنگامه، نقشی خاکستری و چند بُعدی است. برای این شخصیت که در اپیزودی با نام هنگامه هم حضور دارد، ماجراها و اتفاقات زیادی رقم می‌خورد و واقعیت‌هایی درباره‌اش آشکار می‌گردد.

 وی سپس در پاسخ به اینکه کدامیک از دو بُعد اجتماعی و پلیسی در سریال «زخم» پررنگ تر است؟ گفت: به نظر من این سریال دارای دو بخش اصلی‌ست. هم روابط پلیس در این سریال نشان داده و هم به آسیب‌هایی که زنان و کودکان را تهدید می‌کند، اشاره می‌شود. در واقع در این سریال پلیس فضا و بستری را فراهم که مردم را حمایت کند.

 

بازیگر نقش هنگامه در سریال «زخم» در پاسخ به اینکه آیا مشارکتی بودن سریال نگاه تحمیلی را در نحوه نمایش عملکرد نیروهای پلیس در کار ایجاد نکرده است؟ ادامه داد: به نظرم چنین نگاهی حداقل در بخش‌هایی که من بازی کردم، وجود نداشت. اتفاقا این مجموعه نشان می‌دهد که مردم گاهی خود برای حل مشکلاتشان به مشاوران نیروی انتظامی مراجعه می‌کنند. همانطور که در قسمت‌های ابتدایی دیدیم، خبرنگار قصه اول خود به سراغ مشاور می‌رود و مشکلش را با او در میان می‌گذارد.

 

 

به گزارش ایسنا، سریال «زخم» به تهیه‌کنندگی محسن علی اکبری و کارگردانی مسعود آب‌پرور کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست.

 

این مجموعه در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای به نقش مشاوران زن نیروی انتظامی در حل و فصل پرونده‌های قضایی می‌پردازد.

 

«زخم» داستان سروان الهام پویاست که با فارغ التحصیل شدن از دانشکده افسری به خدمت یک کلانتری در می‌آید اما پدر او مخالف حرفه‌اش است. این سریال اپیزودیک هر دو قسمت یک داستان مجزا را در حین روایت داستانی مشترک پیش می‌برد.

 

همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند، لیلا اوتادی و امیر نوری بازیگران اصلی «زخم» هستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: