جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 دی 1395     
ترامپ:اسرائیل برای من خیلی مهم است

خبرگزاری فارس: دونالد ترامپ ضمن تکرار مخالفتش با مواضع باراک اوباما در قبال رژیم صهیونیستی، از اهمیت بالای صهیونیستها برای خودش سخن گفته است.

رئیس جمهور منتخب آمریکا در ادامه حمایتهایش از رژیم صهیونیستی در اولین روز سال 2017 میلادی، مخالفتش با مواضع دولت و رئیس جمهور کنونی ایالات متحده را تکرار کرده است.

به گزارش رویترز، دونالد ترامپ که اول بهمن رسما کار خود را به عنوان رئیس جمهور  شروع خواهد کرد، در اظهاراتی تاکید کرده که رژیم صهیونیستی «برای من خیلی خیلی مهم است».

او که پیش‌تر از اقدامات اخیر دولت باراک اوباما نسبت به رژیم صهیونیستی به ویژه در قبال قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه شهرک سازی به شدت انتقاد کرده بود، بار دیگر مخالفتش را با این مواضع دولت کنونی آمریکا ابراز داشت.

این اظهارات در حالی مطرح شده که در خبرها آمده بود که تیم مشاوران ترامپ قصد دارد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برای مراسم تحلیف دعوت کند.

به گفته منابع نزدیک به تیم ترامپ، در صورت عدم امکان حضور نتانیاهو در مراسم تحلیف، مشاوران ترامپ سعی خواهند کرد قرار ملاقاتی بین این دو قبل از آن مراسم فراهم کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: